اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اهل کلیپ‌سازی و پرستیژ مدیریت نیستم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ملاقات‌های رسمی مردمی چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود اما من اهل کلیپ‌سازی و پخش آن نیستم در حالی که بسیاری از این کلیپ‌های ساخته شده سر تا پا دروغ است.

اهل کلیپ‌سازی و پرستیژ مدیریت نیستم
سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اطلاع کامل و جامعی از این اختلاس میلیاردی ندارم و اگر هم چنین اتفاقی در اردبیل افتاده باشد ناشی از بی‌تقوایی و خدا نترسی افراد است.
وی خاطرنشان کرد: در شهرداری‌های سه شهر اردبیل نیز چنین اتفاقی افتاد که با اطلاع از قضیه، شهردار استیضاح و عزل شد.
این مسئول با اشاره به اینکه شوراهای شهر با اطلاع از موضوع، شهرداران را استیضاح و آنان را عزل کردند، گفت: شوراها دست‌پخت خود مردم هستند و ما باید با آنان مماشات کنیم.
این مسئول با اشاره به اینکه دستگاه‌‌های اجرایی پرونده‌های مشکوک به اختلاس را باید هر چه سریع‌تر بررسی کنند، گفت: باید بعد از صدور حکم، فرد اختلاس‌کننده را معرفی کنیم در غیر این صورت تنها اتهام به اختلاس کافی نیست.
صابری همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد برکناری ایشان از سمت استانداری اردبیل اظهار داشت: 16 ماه است که در استان اردبیل هستم و گوشم از این حرف‌ها پر است بنابراین به شب‌نامه‌هایی را که پخش می‌شود و سخنانی که علیه من در هر جایی گفته می‌شود اهمیتی نمی‌دهم و سعی کرده‌ام در مدت حضورم در اردبیل خالصانه و مخلصانه کار کنم.
استاندار اردبیل گفت: ملاقات‌های رسمی مردمی چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود اما من اهل کلیپ‌سازی و پخش آن نیستم در حالی که بسیاری از این کلیپ‌های ساخته شده سر تا پا دروغ است.
وی ادامه داد: تمام حرف‌هایی را که مبنی بر برکناری‌ام از استانداری اردبیل می‌زنند به حساب هوای نفس، خودخواهی و بی‌تقوایی می‌گذارم و از خداوند هدایت و ارشاد همه این افراد را خواستارم .
این مسئول تصریح کرد: من کارم معلمی است حفظ پرستیژ هم بلد نیستم اما ادعایم این است که سرباز دولت و خدمتگزار مردم هستم و خدمتگزاری هم جای خاصی نمی‌شناسد الان هم اگر به من بگویند از اردبیل برو خدا را شاکرم و اگر هم بگویند بمان باز هم شکر او را به جای می‌آورم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول