اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال؛

مرکز رشد خلاقیت و فناوری در کردستان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج سپاه بیت‌المقدس کردستان از تشکیل مرکز رشد خلاقیت و فناوری تا پایان امسال در این استان خبر داد.

مرکز رشد خلاقیت و فناوری در کردستان تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن رمضان‌زاده امروز در چهارمین همایش جهادگران علم و فناوری که در دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: این همایش با هدف تجلیل و قدردانی از بسیجیان نخبه در اقشار هشت‌گانه بسیج برگزار شده است.
وی تصریح کرد: سازمان بسیج علمی و پژوهشی در راستای افزایش و ارتقای دانش و پرورش استعدادها و خلاقیت‌های مردم به ویژه نسل جوان فعالیت می‌کند.
وی ادامه داد: سازمان بسیج علمی و پژوهشی متولی و پشتیبان و حمایت کننده تمامی طرح‌ها و برنامه‌های اقشار مختلف بسیج است.
مسئول علمی پژوهشی سپاه بیت‌المقدس کردستان و حمایت از نویسندگان، مبتکران، پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجویی را از دیگر اهداف بسیج علمی پژوهشی عنوان کرد و افزود: نخبه‌پروری در دستور کار و از وظایف اصلی ما است.
رمضان‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از خدمات ما اعطای وام و تسهیلات لازم به محققان و پژوهشگران بسیجی برای تولید علم و فناوری‌های مورد نیاز است.
وی عنوان کرد: در این همایش از 20 نفر از نخبه‌گان بسیجی که توسط مسئولان قشرهای دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب، مهندسی، پزشکی و.. معرفی شده‌اند، با دادن هدایا و لوح تقدیر تجلیل خواهند شد.
مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این همایش به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با دیدگاهی بسیار نافذ مطالبی را ارائه کردند که موجب تکریم و تکامل هرچه بیشتر بسیج شد.
جعفر رضایی اظهارداشت: بسیج همواره از زمان تشکیل آن تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به مردم، انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
وی در ادامه افزود: بسیج تنها در بعد نظارتی و پاسداری فعالیت نکرده و نمی‌کند بلکه در هر مکان و زمانی که نیاز باشد حاضر و آماده خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج در حوزه علم و فناوری وارد شده و بسیار به سرعت در حال انجام فعالیت است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول