اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد یاسوج:

بسیج شجره طیبه‌ای بود که امام برای مقابله با کفر آن را تدارک دید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای بود که امام راحل برای مقابله در همه عرصه‌ها در مقابل کفر و نفاق آن را تدارک دید.

بسیج شجره طیبه‌ای بود که امام برای مقابله با کفر آن را تدارک دید
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عطاالله افتخاری پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی این دانشگاه، ضمن تبیین و تشریح فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در چند سال اخیر به تبیین موضوعات مختلف کشوری، جهانی و دانشگاهی پرداخت.
افتخاری ضعف مدیریت را یکی از معضلات مهم گریبانگیر جامعه دانست و افزود: برای رفع این مشکل همتی مضاعف طلب می‌شود تا بتوان بر این نقیصه بزرگ غلبه کرد.
وی از دانشجویان به‌عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار برای رفع این معضل نام برد و اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم در حوزه دانشگاه و به‌ویژه در معنابخشی به فلسفه تحصیل، عدم آشنایی دانشجویان به این موضوع مهم است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج در بخش دیگری از سخنانش در جمع دانشجویان رشته‌های مختلف حاضر در جلسه لزوم آگاهی بخشی به نسل جوان امروز در مورد مسائل روز دنیا را خاطرنشان کرد و افزود: در دنیای پرهیاهوی امروزی که مستکبران عالم در پی استیلا بر همه انسان‌ها و تمامی منابع هستند، دانشجویان باید به همه زوایای تاریک موجود آگاهی و بینش عمیق داشته باشند تا در شرایط حساس بتوانند به عنوان بازوی قوی کشور در مواجهه و مقابله با مستکبران عمل کنند.
افتخاری با تبریک هفته بسیج عنوان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای بود که امام راحل برای مقابله در همه عرصه‌ها در مقابل کفر و نفاق آن را تدارک دید و اکنون پس از گذشت بیش از سه دهه به عیان ثمرات و برکات بی‌شمار آن را با همه وجود احساس می‌کنیم.
در ادامه این مراسم دانشجویان به بیان دیدگاه‌ها و انتقادات و پیشنهادات در خصوص مشکلات دانشگاه پرداختند که سئوالات متعددی در حوزه‌های آموزشی، دانشجویی، پژوهشی و فرهنگی از سوی اعضا حاضر در جلسه مطرح شد و مسئولان به آن‌ها پاسخ دادند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول