اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن پارک‌های علمی آسیا:

علم و فناوری به عرصه سیاسی نفوذ کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن پارک‌های علمی آسیا ((ASPA گفت: حوزه علم و فناوری در عرصه جهان وارد مسائل سیاسی شده که این موضوع را حاصل پیشرفت آن می‌دانیم.

علم و فناوری به عرصه سیاسی نفوذ کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پرفسور جانگ هیون‌ لی پیش‌ازظهر امروز در مراسم افتتاح کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری اظهار داشت: به دنبال برگزاری این کنفرانس در قرن 21 تغییرات زیادی از جمله پیشرفت علم و فناوری و ورود با مسائل سیاسی را شاهد بودیم.
وی بیان داشت: از قرن 20 تاکنون حوزه علم و فناوری در کشورهای آسیایی پیشرفت‌های ویژه‌ای داشته که این مسئله موازی با روند جهانی شدن این حوزه است.
رئیس انجمن پارک‌های علمی آسیا ((ASPA تصریح کرد: لازم است کشورهای شرق و غرب با همراهی و همکاری یکدیگر چالش‌های پیش‌روی جهانی شدن را رفع و هر چیزی که با این مقوله مرتبط است را جبران کنیم.
وی ادامه داد: مسائل مثبت جهانی شدن را شکوفا سازیم هر چند در این مسیر با تخریب اکوسیستم و محیط‌زیست روبه‌رو شدیم که غنای جهانی شدن کاسته است.
پرفسور لی افزود: در این دهکده جهانی یک ایدئولوژی جهانی باید پایه‌گذاری کرد و مسائل را به صورت جامع‌نگر در یک همکاری متقابل حل و فصل کرد.
رئیس انجمن پارک‌های علمی آسیا ((ASPA اضافه کرد: همکاری نزدیکی باید بین علوم و فناوری و صنعت شکل‌ بگیرد تا مشکلات صنعت از دید علمی رفع و تولیدات علمی به عرصه بازار وارد شود.
وی گفت: تمام مدیران و رهبران ارتباطات لازم است رابطه عمیق و وسیع صنعت و علم و فناوری را به طور کامل درک و در ایجاد این ارتباط سعی و تلاش کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول