اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برگزاری کارگاه‌های آموزشی کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم‌وفناوری2011؛

تعامل کارشناسان پارک‌های علم ‌و فناوری جهان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته برگزاری کارگاه‌های آموزشی کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم‌ و فناوری 2011 گفت: برگزاری این کارگاه‌ها، امکان ارائه تجربیات موفق و برقراری تعامل میان مدیران و کارشناسان پارک‌های علم ‌و فناوری جهان را فراهم می‌کند.

تعامل کارشناسان پارک‌های علم ‌و فناوری جهان فراهم می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم ‌و فناوری 2011، سعید منوچهری اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس رشد و ارتقای سطح علمی و عملی روسا و مدیران پارک‌ها و مراکز رشد علم‌وفناوری را به همراه دارد.
وی با اشاره به هدف برگزاری از کارگاه‌های آموزشی افزود: این کارگاه‌های آموزشی کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم‌وفناوری2011 در حوزه پارک‌ها و مراکز رشد،‌ ارتقای توان علمی و عملی مدیران و کارشناسان پارک‌ها و مراکز رشد علم‌وفناوری، بررسی اهمیت و نقش پارک‌های علم و فناوری در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای،‌ بیان تجربیات موفق و ارائه آخرین دستاوردهای علمی توسط چهره‌های شاخص بین‌المللی در حوزه پارک‌ها و مراکز رشد است.
مسئول کمیته برگزاری کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس ادامه داد: سه کارگاه بین‌المللی با عنوان‌های نقش پارک‌های علم‌وفناوری در توسعه اقتصادی ملی و منطقه‌ای، شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) در پارک‌های علم‌ و فناوری و عوامل کلیدی موفقیت (KSFs) در مراکز رشد فناوری در ‎30 آبان ‌ماه و یکم آذرماه به عنوان برنامه‌های جانبی کنفرانس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به دستاوردهای علمی این کنفرانس تصریح کرد: ارائه‌دهندگان دستاوردهای علمی در این کارگاه‌ها، دکتر لوئیس سنز«دبیرکل انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP)»، باب هادسون «رئیس پارک فناوری Zernike انگلستان»، دکتر محمود شیخ زین‌الدین «رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان»،‌ کریستف زاشادلی «متخصص مدیریت مراکز رشد» از لهستان و رادو تیسو و مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات Timisoara از رومانی معرفی کرد.
منوچهری ضمن اشاره به حضور مدیران و کارشناسان پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری سراسر کشور علم‌وفناوری در کارگاه‌های آموزشی، اضافه کرد: برگزاری این کارگاه‌ها، امکان ارائه تجربیات موفق و برقراری تعامل میان مدیران و کارشناسان پارک‌های علم‌وفناوری جهان را فراهم می‌کند.
وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در راستای حضور در کارگاه‌های آموزشی کنفرانس با مراجعه به وب سایت کنفرانس به نشانی www.aspaisfahan2011.com از جزئیات مربوطه اطلاع حاصل کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول