اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز؛

کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم ‌و فناوری 2011 گفت: کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم ‌و فناوری 2011 از امروز آغاز و به مدت چهار روز در مهمانسرای عباسی برگزار ‌شد.

کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری در اصفهان برگزار شد
حسن خاکباز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان نقش پارک‌های علم و فناوری در برنامه‌‌های توسعه ملی و منطقه‌ای اظهار داشت: کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم ‌و فناوری 2011 از امروز آغاز و به مدت چهار روز در مهمانسرای عباسی برگزار شد.
وی در مورد محورهای برگزاری این کنفرانس بیان داشت: قوانین و سیاست‌های حمایتی دولت‌ها از نوآوری و توسعه فناوری، اهمیت و ضرورت شبکه‌سازی در مراکز رشد و پارک‌‌های علم‌ و فناوری، روش‌های تأمین منابع مالی شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم ‌و فناوری و بازاریابی در مراکز رشد و پارک‌های علم ‌و فناوری از جمله محورهای برگزاری این کنفرانس است.
دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم‌ و فناوری 2011 افزود: از برنامه‌های مورد بررسی در این کنفرانس نظام‌‌های ملی نوآوری و برنامه‌های توسعه فناوری، معیارها و مکانیزم پذیرش شرکت‌ها در مراکز رشد و پارک‌های علم‌ و فناوری، راهکارهای گسترش ارتباطات بین‌المللی پارک‌‌های علم ‌و فناوری و شرکت‌های مستقر است.
وی در ادامه در مورد برنامه‌های دیگر این کنفرانس بیان داشت: مدل‌های تجاری‌‌سازی دستاوردهای شرکت‌‌ها و موسسات فناوری، روش‌های ارتقا و بهبود ارائه خدمات با ارزش افزوده به شرکت‌‌های مستقر در پارک‌های علم ‌و فناوری و غیره به عنوان محورهای دیگر کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم ‌و فناوری 2011 است.
خاکباز با اشاره به برگزاری تور کنفرانس در چهارم آذر ماه برای همه شرکت‌کنندگان در کنفرانس تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمان پذیرش کنفرانس که از ساعت هشت صبح روز دوم آذرماه انجام می‌شود برای حضور در این برنامه اعلام حضور کنند.
وی با اشاره به این تور برای شرکت‌کنندگان این کنفرانس اضافه کرد: علاقه‌مندان در این تور از مکان‌های دینی و تاریخی اصفهان از جمله باغ چهلستون، کلیسای وانک، کوه آتشگاه، منارجنبان، میدان امام، عالی‌قاپو، ‌مسجد امام‌خمینی (ره)،‌ مسجد شیخ لطف الله، بازار قیصریه،‌ سی‌ و سه پل ‌و پل و خواجو دیدن می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول