اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خواستار شد:

تعیین تکلیف لایحه جامع خدمات ایثارگران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند خواستار تعیین تکلیف لایحه جامع خدمات ایثارگران شد.

تعیین تکلیف لایحه جامع خدمات ایثارگران
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی امور ایثارگران شهرستان دماوند که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از انتظارات ما از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حامیان این جامعه، تعیین تکلیف لایحه جامع خدمات ایثارگران است که بلاتکلیفی‏های موجود در این مهم را رفع می‏سازد.
وی گفت: حمایت دستگاه‏های شهرستان دماوند در جهت حفظ جایگاه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت چشمگیر است.
فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه خدمات به ایثارگران وجود دارد، بلاتکلیفی در این بخش بوده که این مهم زمینه بسیاری از مشکلات را برای نهادها فراهم می‏سازد.
قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه قانون حمایت از این قشر مهم در جامعه مربوط به دهه 70 است، تصریح کرد: امروز با ورود به دهه 90 و تغییر در بسیاری از شرایط زمانی و مکانی، انتظار می‏رود تا لوایح قانونی ایثارگران نیز تغییر داده شود که این مهم، کوتاهی و کاستی‏های خدمات‏رسانی به این خانواده‏ها را کاهش می‏دهد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند انتظار از وضعیت جامعه ایثارگران را موضوع مورد توجه در بحث حمایت از این خانواده‏ها ذکر کرد.
قاسمی‏فرزاد بیان داشت: حمایت دستگاه‏های شهرستانی در منطقه برای حفظ جایگاه شهادت و ترویج این فرهنگ چشمگیر بوده و قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: چه در بحث نکوداشت شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و چه در دیگر حوزه‏های خدماتی، تلاش‏های بسیاری از سوی نهادها به ویژه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با تکریم و تجلیل صورت گرفته است.
فرماندار شهرستان دماوند حفظ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار مسئولان در تمامی دوران عنوان و خاطرنشان کرد: حفظ شان جایگاه ایثارگران و خانواده‏های شهدا با وجود حماسه‏ای که خلق کردند، مورد تاکید است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول