اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طرح بصیرت‌افزایی ایثارگران سراسر کشور در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: طرح بصیرت‌افزایی ایثارگران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سراسر کشور در قم آغاز شد.

طرح بصیرت‌افزایی ایثارگران سراسر کشور در قم آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، محمد‌کاظم پورامینی اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش آگاهی و بصیرت ایثارگران نسبت به مسئله مهدویت و آشنایی با مسئله انتظار و شناخت ویژگی‌های منتظر در قالب کلاس‌های معرفتی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح به پیشنهاد استان قم برگزار شده و هم اکنون استان‌های سراسر کشور اقدام به اعزام جامعه ایثارگران خود کرده‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اضافه کرد: این طرح به میزبانی استان قم در مجتمع اقامتی شاهد برگزار شده و تاکنون استان‌های کرمانشاه، خوزستان و یزد در این طرح شرکت کرده‌اند.
پورامینی خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها گروه‌های ایثارگران با حضور والدین شهدا، همسران شهدا و جانبازان متوفی، فرزندان شهدا و ایثارگران (در قالب اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی) حضور داشته‌اند و برخی استان‌ها آمادگی اعزام سه مرحله‌ای را در قالب‌های دانشجویی، دانش‌آموزی، والدین شهدا و همسران شهدا و ایثارگران اعلام کرده‌اند.
وی بیان کرد: این دوره برای والدین در قالب اردوهای زیارتی و برای همسران و فرزندان و ایثارگران همراه با برگزاری کلاس‌های آموزشی با دعوت از اساتید مرکز تخصصی مهدویت برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: استان‌ها در هر دوره 90 نفر از جامعه هدف را به استان قم اعزام می‌کنند و در هر دوره در مجموع چهار روز بوده و با برگزاری شش کلاس پیرامون مهدویت و انتظار برگزار می‌شود و از برنامه‌های جنبی این اردوها زیارت حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، گلزار شهدا و بازدید از اماکن زیارتی و سیاحتی استان است.
پورامینی افزود: برنامه حضور ایثارگران سراسر کشور در این طرح از آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول