اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

بسیج رمز ماندگاری نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل رمز ماندگاری نظام را رقم زد.

بسیج رمز ماندگاری نظام است
مطصفی مطورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) با هوشیاری و درایت بی‌نظیر آن حضرت از جمله اساسی‌ترین عوامل در راستای خنثی‌سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید.
وی افزود: رهبری یکی از ارکان مهم هر انقلابی است که در تبیین استراتژی انقلاب، پیروزی و سپس هدایت و تداوم آن نقش اساسی دارد از این‌رو، پیوند بسیجیان با رهبری انقلاب بسیار مهم است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اطاعت و تبعیت از فرامین رهبری اقدامی‌ست در راستای تداوم انقلاب و حمایت از آن زیرا این ارتباط ضمن آشکار ساختن پیوند معنوی بسیجیان با سلسله ولایت و اعتقاد به نظام نبوت و امامت در فرهنگ شیعی، نگرش او را نسبت به مسئله حکومت و رهبری در عصر غیبت امام زمان(عج) نیز نشان می‌دهد.
وی اضافه کرد: از طرفی اگر هدف بسیجی‌خواهان حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده و سعی در رفع مشکلات آن دارد، استحکام پیوند او با رهبری، ضامن تحقق این خواسته‌هاست.
مطورزاده ادامه داد: بسیج می‌تواند با اتصال به رشته ولایت و رهبری، اتصال خود را با انقلاب اسلامی حفظ کرده و رسالت خویش را در قبال آن، که همانا حفظ ارزش‌ها و تلاش در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های آن است، به انجام برساند.
وی خاطرنشان کرد: جهاد در مکتب اسلام از فروع دین و از واجباتی است که استواری دین به آن بستگی دارد، زیرا اسباب سربلندی اعتلا و کمال و استقلال جامعه مسلمانان می‌شود و آن را در برابر دیگر ملل و دشمن متجاوز آبرو و عزت می‌بخشد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب آنکه دفاع در هر جامعه اسلامی حالت وجوب همگانی دارد و باید مسلمانان اعم از زن و مرد برای ایجاد زمینه آموزش و حفظ توانایی‌های دفاعی که خود مقدمه است، کوشش کنند.
وی با اشاره به اینکه بر زنان مسلمان نیز واجب است تا در جهات گوناگون، از جمله رزمی، نظامی برای مقابله با دشمن مهاجم به کشور اسلامی، آماده دفاع باشند ادامه داد: با تکیه بر فرهنگ بسیجى، مى‌توان به قله‌هاى رفیع علم و دانش، اخلاق و فضایل رسید و پله‌هاى کمال را پیمود.
مطورزاده با اشاره به فرامین و رهنمودهای قرآن کریم بیان کرد: " مسلمانان در برابر دشمن بسیج شوند و از آمادگی‌هاى مختلف از نظر فنون و آموزش‌هاى نظامى، تلاش در عرصه فرهنگ و گسترش ارزش‌هاى اخلاقى و انسانى، تقویت دین خدا و اجراى احکام آن، پیروى از ولایت اهل بیت(ع) و ولایت فقیه در زمان غیبت امام معصوم(ع) برخوردار شوند".
وی در پایان گفت: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی را رقم زد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول