اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان بسیج دانشجویی فارس صورت می‌گیرد؛

اجرای ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج در فارس

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه بیش از ‌هزار برنامه در هفته بسیج توسط این سازمان و مراکز دانشگاهی و آموزشی فارس برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه بیداری اسلامی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز برپا شده و تا پایان سال در مراکز دانشگاهی دایر است.

اجرای ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی خادم دوشنبه‌شب در نشست خبری خود با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برپایی کارگاه آموزشی نشریات در هفته گذشته، افتتاحیه اردوهای خودباوری علمی و طرح خودباوری علمی در 27 و 28 آبان ماه که دو هزار نفر از دانشجویان به عسلویه برای مشاهده دستاوردهای صنعتی پس از انقلاب و آشنایی با مباحث علمی روز سفر کردند، از برنامه‌های هفته گذشته بود.
وی از قرار گرفتن بسیج دانشجویی استان فارس در بین رتبه‌های برتر جشنواره علم‌پژوهان آرمان‌خواه ویژه دانشجویان بسیجی خبر داد و افزود: در دوم آذر ماه جاری که بیست و سومین سالگرد بسیج دانشجویی است در تمام مراکز آموزشی و دانشگاهی برنامه ویژه بزرگداشت اجرا می‌شود.
خادم با بیان اینکه بیش از یک‌هزار برنامه در هفته بسیج توسط سازمان بسیج دانشجویی فارس و مراکز دانشگاهی و آموزشی فارس برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه بیداری اسلامی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز به مناسبت هفته بسیج افتتاح شده و تا پایان سال در مراکز دانشگاهی دایر است.
وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای اردوهای جهادی در قسمت عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی خبر داد و تصریح کرد: امسال بیش از 57 هزار نفر روز فعالیت‌های مرتبط با بسیج سازندگی را انجام داده‌اند که اختتامیه این اردوها در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس، کوهپیمایی دانشجویان دانشگاه‌های شیراز، پخش و نقد فیلم « شکارچی شنبه»، مسابقه قوی‌ترین مردان آهنین ویژه دانشجویان دانشکده شهید باهنر، اکران فیلم‌های «یک حبه قند» و اکران فیلم «مهار نشدنی» از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج عنوان و خاطرنشان کرد: همایش تداوم طرح ولایت «نهضت روشنگری»، جشنواره افسران جنگ نرم و جشنواره قرآن و عترت و سمینار بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سازمان بسیج دانشجویی فارس است.
خادم اضافه کرد: در دوم آذرماه روز بسیج دانشجویی، برگزاری بزرگداشت روز قشر و یادواره شهدای دانشجو در تالار فجر دانشگاه شیراز نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تحولات اخیر و نقش آن در بیداری اسلامی و همچنین گزارش احمد شهید و آمانو، گفت: اینها سبب شده است تا ملت ما در مقابل تهدیدات منسجم‌تر و به صورت واحد عمل کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول