اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات فوتسال ادارات شهرستان بیرجند؛

آتش‌نشانی نتوانست بانک مسکن را مهار کند

خبرگزاری فارس: هفته چهارم مسابقات فوتسال ادارات شهرستان بیرجند در حالی بامداد امروز پیگیری شد که آتش‌نشانی نتوانست تیم فوتسال بانک مسکن را مهار کند.

آتش‌نشانی نتوانست بانک مسکن را مهار کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هفته چهارم مسابقات فوتسال ادارات شهرستان بیرجند صبح امروز پیگیری شد و در بازی نخست بانک مسکن سه دو بر آتش‌نشانی را شکست داد، آب منطقه‌ای با دو گل گمرک را از پیش رو برداشت، دیوان محاسبات پنج بر یک مغلوب دانشگاه بیرجند شد، دادگستری چهار بر یک بانک سپه را برد، صدا و سیما یک بر هفت به دانشگاه علوم پزشکی باخت، بانک کشاورزی هفت بر صفر خدمات درمان را از پیش رو برداشت و جهاد کشاورزی و اداره کل امور مالیاتی نیز به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.
مسابقات فوتبال امید استان نیز با حضور شش تیم به میزبانی سربیشه برگزار شد و در پایان تیم پاسارگاد عنوان قهرمانی را کسب کرد تا به عنوان نماینده استان در مسابقات امید کشور انتخاب شود. تیم‌های عقاب فردوس و صبای بیرجند نیز دوم و سوم شدند.
همچنین امروز ورزشکاران هموفیلی در رشته تیراندازی که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند، به استان بازگشتند.
در این مسابقات در رشته تیراندازی با تفنگ بادی که به میزبانی استان گلستان برگزار شد رضا عنایتی در رده سنی 22 تا 28 سال مقام پنجم و محسن حق‌پذیر در رده سنی 16 تا 21 سال مقام ششم را به دست آورند.
در بخش تیمی نیز خراسان جنوبی مقام پنجم را از آن خود کرد. رضا عنایتی، عبداله غفوری‌نیا، احمد دلاکه و محسن حق‌پذیر در این دوره از رقابت‌ها به نمایندگی از خراسان جنوبی حضور داشتند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول