اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

به‌کارگیری داوران برجسته در مسابقات فوتسال شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: مسابقات فوتسال یادواره 14 هزار و 600 شهید فارس با به‌کارگیری داوران برجسته برگزار شد که این موضوع سبب رضایتمندی تیم‌ها بود.

به‌کارگیری داوران برجسته در مسابقات فوتسال شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران جام بسیج با اشاره به میزبانی بیش از 300 ورزشکار در قالب 26 تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات اظهار داشت: به خود می‌بالیم که در استان شهید پرور و ولایتمدار فارس و در شهر مقدس شیراز میزبان مسابقاتی بودیم که مزین به نام و یاد 14 هزار و 600 شهید والامقام گشته بود.
همت با قدر دانی از حمایت‌های ویژه معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از برگزاری این مسابقات گفت: امیدوارم تیم‌های حاضر در مدت چهار روز برگزاری مسابقات، لحظات خوبی را در شهر مقدس شیراز سپری کرده باشند.
وی با بیان اینکه برای برگزاری مناسب این مسابقات، از مدت‌ها پیش تمهیدات مناسبی اندیشیده شده بود و برنامه‌ریزی‌های وسیع و گسترده‌ای انجام گرفته بود گفت: خدا را سپاسگزاریم که این مسابقات به نحو مطلوب و درخور شأن برگزار شد.
این مسئول با قدردانی از حمایت‌ها و مساعدت‌های بی‌دریغ سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز، اداره کل تربیت بدنی فارس و هیئت فوتبال این استان و شیراز در برگزاری هر چه مطلوب‌تر این مسابقات تصریح کرد: مسابقات با به کارگیری داوران برجسته فوتبال، مطابق با آخرین قوانین روز فدراسیون فوتبال برگزار شد که این موضوع سبب رضایتمندی تیم‌ها بود.
وی همچنین از حضور تیم‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور قدردانی و اضافه کرد: چهارمین دوره مسابقات نظم و ترتیب ویژه‌ای و با کیفیت بالایی برگزار شد.
در ادامه رئیس کمیته برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یادواره سرداران و 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار فارس ابراز داشت: این مسابقات به نحو شایسته و با کیفیت مطلوب در شیراز برگزار شد.
علی صداقت‌پور با بیان اینکه برای رقابت 300 ورزشکار بسیجی در قالب 26 تیم از سراسر کشور در این مسابقات برنامه‌ریزی منظم توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان میزبان این مسابقات انجام شده است ادامه داد: با تشکیل شش کمیته تخصصی در بخش‌های اسکان، پذیرایی، مسابقات و اطلاع رسانی و حمل و نقل پزشکی و انتظامات تمام تمهیدات به منظور برگزاری مطلوب این مسابقات اندیشیده شد.
وی با بیان اینکه هیئت فوتبال فارس و شیراز در برگزاری مسابقات همکاری مناسبی داشتند، خاطرنشان کرد: با به کارگیری داوران برجسته فوتسال و بهره‌گیری از تجارب موثر کادر فوتسال هیئت فوتبال استان فارس، مسابقات به نحو مناسب و بدون مشکل برگزار شد.
صداقت‌پور اضافه کرد: برنامه افتتاحیه مسابقات با حضور مسئولان استان فارس، کشوری و بازیکنان شرکت کننده به نحوه باشکوهی در سالن ورزشی شهید ابوالفتحی و برنامه اختتامیه نیز در سالن شهید آیت‌الله ربانی شیرازی برگزار شد.
وی با بیان اینکه در مجموع 52 مسابقه در مراحل مقدماتی و حذفی و نیمه نهایی و نهایی برگزار شد افزود: اجرای مسابقات، نحوه برنامه‌ریزی و داوری به طریق مناسبی انجام شد.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات همچنین با بیان اینکه برنامه‌های جنبی نظیر حضور ورزشکاران شرکت کننده در بارگاه مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، گلزار مطهر شهدا، حافظیه، سعدیه، باغ ارم، تخت جمشید و برخی اماکن فرهنگی و تاریخی شیراز نیز در نظر گرفته شد گفت: حضور در این مکان‌ها خاطرات خوبی را برای شرکت کنندگان برجای گذاشت.
به گزارش فارس، تیم شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به مقام قهرمانی چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور یادواره سرداران و 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار فارس، دست یافت.
در دیدار پایانی این مسابقات که در سالن ورزشی شهید آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شد، تیم فارس به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.
تگ گل تیم فارس را در این مسابقه، تقی نیکو کلاه به ثمر رساند.
در تیم شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، داریوش خورشیدی، هادی افتخاری، روح‌الله امیدی‌فر، حمیدرضا روشن، مسعود کیانی، امید کرونی، پیمان صالحی، تقی نیکو کلاه و کامبیز دهقان عضویت داشتند. سرپرست تیم احمد مهرپرور و سرمربی تیم نیز بر عهده محمد ناظم‌الشریعه پور بود.
در این مسابقات همچنین تیم کرمانشاه به عنوان سومی دست یافت.
رقابت‌های فوتسال قهرمانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران جام بسیج یادواره سرداران و 14 هزار و 600 شهید ولایتمدار فارس از 24 آبان ماه جاری به مدت چهار روز در شهر مقدس شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول