اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در دیدار صبا و ماهان؛

بازیکن صبا به تیم ملی فوتسال دعوت شد

خبرگزاری فارس: بازیکن آینده‌دار تیم فوتسال صبای قم برای نخستین بار از سوی کادر فنی به تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت شد.

بازیکن صبا به تیم ملی فوتسال دعوت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این بازیکن جوان و خوش‌آتیه محمدحسین کوهستانی بازیکن بومی و از چهره‌های موفق تیم فوتسال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که با درخشش خود سرانجام به تیم ملی فراخوانده شد.
کوهستانی از جمله فوتسالیست‌های موفقی است که فعالیت خود را از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم آغاز کرد و بعد از درخشش در تیم‌های مختلف استانی، سال گذشته در تیم فوتسال کیش ایر و امسال در تیم فوتسال صبای قم در سطح اول فوتسال کشورمان نیز به نمایش گذاشت.
این بازیکن یکی از ستاره‌های درخشان صبای قم در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا این هفته بوده است که اوج درخشش خود را در دیدار صبای قم برابر فولاد ماهان اصفهان در هفته یازدهم به نمایش گذاشت.
در این دیدار که از یازدهمین هفته دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در حضور بیش از 2 هزار و 500 تماشاگر، مقابل دیدگان علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار شد، کوهستانی سه گل از چهار گل تیمش را در تساوی چهار بر چهار صبا و ماهان به ثمر رساند.
این درخشش کافی بود تا در اسامی ۱۶ بازیکنی که جدیدا از سوی علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال اعلام شد، محمدحسین کوهستانی بازیکن صبای قم نیز حضور داشته باشد.
قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان در دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتسال کرواسی به میدان برود و به همین خاطر بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال برای دیدار با این تیم اروپایی به اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.
در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان برای برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال کرواسی، علاوه بر محمدحسین کوهستانی ملی‌پوش ارزنده تیم فوتسال صبای قم، امید ابراری‌نیا، علیرضا صمیمی، مجید لطیفی، حمید احمدی، مصطفی ظریفیان، علی‌اصغر حسن‌زاده، سجاد بندی‌سعدی، حمیدرضا یوسفی، محمد طاهری، بابک سهرابی، حسین طیبی، مهدی جاوید، مسعود دانشور، وحید شمسایی و افشین کاظمی نیز حضور دارند.
کادر فنی تیم ملی در حالی ۱۶ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با کرواسی دعوت کرد که قرار است بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان فوتسال در روزهای ششم و هفتم آذر ماه در بازی‌های که در یزد برگزار می‌شود، به میدان بروند، ضمن اینکه این نفرات باید روز جمعه این هفته یعنی چهارم آذر بعد از بازی‌های هفته دوازدهم نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خود را به مربیان معرفی کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول