اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

مقابل یکی از قدرت‌های لیگ برتر فوتسال شایسته پیروزی بودیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: مقابل یکی از قدرت‌های لیگ برتر فوتسال بازی خوبی ارائه کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم.

مقابل یکی از قدرت‌های لیگ برتر فوتسال شایسته پیروزی بودیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمهدی غیاثی بعد از پایان دیدار تیمش با فولاد ماهان سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با تساوی چهار بر چهار و تقسیم امتیازها به پایان رسید، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و به نظرم اگر با کمی بدشانسی مواجه نمی‌شدیم حتما پیروز این دیدار حساس خانگی بودیم.
وی که تیمش در ششمین بازی خانگی این فصل میزبان فولاد ماهان اصفهان بود، تصریح کرد: واقعا شایسته برد بودیم زیرا بازیکنان ما با کمترین هراسی از نام و اعتبار تیم حریف بهترین بازی خود را ارائه کردند و اگر اتفاقات حاشیه بازی نبود، حتما پیروز میدان بودیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: دست تک تک بازیکنان تیم صبای قم را می‌بوسم که در این دیدار تیم صبا را شرمنده هواداران پر شور حاضر در سالن شهید حیدریان قم نکردند، ما جوانمردانه و قوی بازی کردیم و مستحق کسب سه امتیاز بودیم.
وی ادامه داد: به هر حال بازی کردن در مقابل تیمی که مدافع دو عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و فاتح جام باشگاه‌های آسیا بوده، کار بسیار سختی است و ما قدردان بازیکنان خود هستیم که در این دیدار حتی بهتر از ماهان اصفهان بازی کردند.
غیاثی اضافه کرد: هم صبای قم و هم فولاد ماهان اصفهان در این دیدار با تمام توان به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، دیدید که فشار بازی بسیار بالا بود و حتی بازیکنان ماهان لحظاتی تمرکز خود را از دست داده و نگران باخت مقابل صبای قم بودند.
وی عنوان کرد: ما اگر کمی باهوش بودیم و البته دست کادر فنی برای جابه‌جایی بازیکنان باز تر بود، حتما این دیدار خانگی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم، اما به هر حال تساوی در پایان این دیدار رقم خورد و ما را همچنان به روزهای آتی لیگ برتر امیدوار نگه داشت.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: ما در لحظات پایانی بازی که حریف تیم خود را با پنج بازیکن به سمت دروازه صبا فرستاده بود، باید از ضد حملات استفاده کرده و حتما باید به گل می‌رسیدیم اما واقعا فشار بازی بالا بود و بازیکنان ما نتوانستند تمرکز خود برای باز کردن دروازه ماهان را حفظ کنند.
وی در خصوص تماشاگران و نارضایتی آنها از ماهانی‌ها تصریح کرد: نمی گویم که آنها حق دارند به حریف توهین کنند اما واقعیت این است که در اصفهان بدتر از اینها با ما رفتار کرده‌اند، ما سال گذشته مقابل همین تیم با تمام ستاره‌هایش تا لحظات پایانی جلو بودیم اما اتفاقات ناگواری رخ داد که در نهایت هم باختیم و هم توهین فراوان شنیدیم.
تیم فوتسال صبای قم با تساوی خانگی برابر تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان همچنان با کسب 25 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته یازدهم باقی ماند.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول