اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته یازدهم اتفاق افتاد؛

هفته خوب فوتسال تبریز؛ کسب 4 امتیاز شیرین

خبرگزاری فارس: هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور برگزار شد و دو تیم تبریزی در خارج از خانه نتایج خوبی را کسب کردند.

هفته خوب فوتسال تبریز؛ کسب 4 امتیاز شیرین
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته یازدهم  لیگ برتر فوتسال کشور، تیم گسترش فولاد تبریز در ساوه موفق شد با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد و با یک پله صعود در رده چهارم جدول قرار گرفت، گل‌های گسترش فولاد تبریز توسط شهرام شریف‌زاده، مجید زارعی و رشید قلی‌پور به ثمر رسید.
شهرام شریف‌زاده که نامش در لیست جدید تیم ملی فوتسال ایران نیز قرار دارد با بازی خوبش نشان داده که شایستگی دعوت به تیم ملی فوتسال ایران را دارد.
شاگردان میرمعصوم سهرابی  در 10 بازی گذشته خود پنج پیروزی، سه تساوی و دو شکست به دست آورده بودند که پیروزی ششم را در ساوه  جشن گرفتند.
اما تیم دبیری تبریز بعد از 10 شکست، نخستین امتیاز خود را از اصفهان کسب کرد، این تیم که با تغییر سرمربی خود و آوردن حسن علی شیری در کادر مربیانش تحول مثبتی را ایجاد کرده است، در این بازی سخت خارج از خانه مقابل فیروز صفه اصفهان به تساوی دو بر دو دست یافتند.
تیم دبیری تبریز در دو بازی قبلی خود نیز بازی‌های قابل قبولی ارائه داده بودند اما با نتایج مشابه سه بر دو مغلوب پرسپولیس تهران و علم و ادب مشهد شده بود، دبیری تبریز با وجود این امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول