اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم ملی فوتسال:

صبای قم تیمی شایسته و الگوی فوتسال ایران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان صبای قم را تیمی شایسته و الگوی سایر تیم‌های فوتسال کشورمان دانست.

صبای قم تیمی شایسته و الگوی فوتسال ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی صانعی که برای تماشای دیدار حساس صبای قم و فولاد ماهان اصفهان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حضور یافته بود، با ابراز رضایت از عملکرد دو تیم در این دیدار، اظهار کرد: واقعا فوتسال زیبایی از هر دو تیم دیدم، ضمن اینکه صبا شایسته کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار بود.
وی در خصوص دلیل حضورش در قم و تماشای دیدار صبا و فولاد ماهان به جای دیدار گیتی پسند و منصوری قرچک، عنوان کرد: هر دو بازی این هفته از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود اما من پیش از این بازی‌های منصوری قرچک و گیتی‌پسند اصفهان را دیده بودم و بسیار مشتاق بودم که بازی‌های صبای قم را نیز از نزدیک ببینم.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: از نتایج خوب صبای قم در لیگ برتر فوتسال آگاهی داشتم اما منتظر بودم این تیم با یکی از تیم‌های بالای جدول بازی داشته باشد تا بیشتر در جریان توانایی و قدرت این تیم قرار بگیرم.
وی اظهار کرد: انصافا بازی بسیار خوبی از تیم فوتسال صبای قم دیدم و معتقدم این تیم بازیکنان بسیار خوب و آینده داری در اختیار دارد که به زودی می‌توانند جزو برترین‌های لیگ برتر فوتسال و تیم ملی کشورمان در میادین مهم باشند.
صانعی اضافه کرد: استقبال بسیار خوبی نیز از این دیدار شده بود و صبا در این بازی نشان داد جوانان با انگیزه‌ای دارد که با سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی آنها می‌تواند در جمع مدعیان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جایگاه خوبی را به دست بیاورد.
وی تاکید کرد: بازیکنان خوبی در تیم صبای قم حضور دارند که در این دیدار بسیار خوب شایستگی‌ها و توانایی خود را به نمایش گذاشتند و در مشورتی که با همکارانم در کادر فنی تیم ملی فوتسال خواهیم داشت، قطعا نفراتی را از این تیم به تیم ملی فوتسال دعوت خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه در خصوص برنامه‌های مهم تیم ملی فوتسال در راه جام ملت‌های آسیا اشاره و بیان کرد: به زودی تیم ملی فوتسال باید در تورنمنت یزد با تیم ملی فوتسال کرواسی بازی مهمی را برگزار کند.
وی عنوان کرد: یکی دو تورنمنت و رقابت تدارکاتی دیگر نیز در نظر گرفته‌ایم و ‌دو ماه مانده به آغاز مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا به اردوی تدارکاتی می‌رویم تا با قدرت تمام برای کسب مقام قهرمانی قاره آسیا تلاش کنیم.
علی صانعی به همراهی امیر فراشی، سرمربی و مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حضور یافته و در کنار رضا کردی، سرمربی سابق ارم کیش قم و پرسپولیس تهران این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول