اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره زندیاد ناصر میرزایی انجام شد؛

نخستین دوره مسابقات فوتسال آژانس‎های تاکسی در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: به مناسبت یادواره استاد فوتبالیست لرستانی زندیاد ناصر میرزایی نخستین دوره مسابقات فوتسال آژانس‎های تاکسی سرویس در خرم‌آباد برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات فوتسال آژانس‎های تاکسی در خرم‌آباد
مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: نخستین دوره مسابقات تاکسی سرویس‌های شهرستان خرم‌آباد و حومه به مناسبت بزرگداشت زنده یاد ناصر میرزایی اسطوره فوتبال لرستان در سالن شهید سبزی‌پور خرم‌آباد برگزار شد.
محمود داودی‌نژاد اظهار داشت: این مسابقات با حضور 28 تیم و با همت کرم رضا رستمی مدیر تاکسی سرویس رنگین کمان و همچنین با مساعدت عزیز سلیمانی‌نژاد رئیس کمیته فوتسال و همچنین سهراب مالمیر رئیس کمیته داوران شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
وی افزود: در فینال این مسابقات تیم‌های رنگین کمان و مهتاب به مصاف یک‌دیگر رفتند که در پایان تیم رنگین کمان با نتیجه شش بر دو حریف خود را شکست داد و قهرمان نخستین دوره بازی‌های فوتسال تاکسی سرویس‌های  شهرستان خرم‌آباد شد.
شایان ذکر است، مسابقات فوتسال تاکسی سرویس و مسافر برها، نخستین بار است که در سطح کشور برگزار شده است.
در ادامه مسئول برگزاری این مسابقات به فارس در خرم‌آباد گفت: 28 تیم از سراسر شهرستان خرم‌آباد و حومه در این مسابقات شرکت کردند و این تیم‌ها از نظر کمی و کیفی در آمادگی مطلوبی بودند و سطح بازی‌ها در حد عالی بود.
کرم رضا رستمی همچنین از سازمان بازرگانی و مجمع امور صنفی تاکسی سرویس‌های شهرستان خرم‌آباد گلایه کرد و افزود: این دو نهاد هیچ‌گونه مساعدتی به ما نکردند و باوجود درخواست مساعدت ما به آن بی‌توجهی کردند.
رستمی با گرامیداشت یاد و خاطره ناصر میرزایی افزود: ایده برگزاری بازی‌های فوتسال تاکسی سرویس‌ها و مسافربرها نخستین بار است، که در ایران مطرح شده و تا الان در هیچ کجای ایران این بازی‌ها با این نام انجام نشده است.
مدیر آژانس رنگین کمان خرم‌آباد گفت: ان‌شاءالله در آینده نزدیک تلاش می‌کنیم با همکاری و موافقت هیئت فوتبال لرستان و کمیته فوتسال مسابقات استانی آژانس‌ها و مسافربرهای سطح استان را به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن در خرم‌آباد برگزار کنیم.
وی همچنین از پیشنهاد خود به فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات کشوری خبر داد و گفت: مسافربرها جزو زحمتکش‌ترین قشرهای جامعه هستند که تلاش‌شان همیشه نادیده گرفته می‌شود و نیاز به ورزش و توجه شان به سلامت جسم و روح خود ضروری به نظر می‌رسد.
رستمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری که فرمودند امر به ورزش امر به معروف است، لذا از نهادهای ذی‌ربط به خصوص مجمع امور صنفی، سازمان بازرگانی و سازمان ورزش و جوانان  لرستان می‌کنم که برای برگزاری مسابقات استانی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول