اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قروه:

47 درصد جمعیت قروه عضو بسیج هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قروه با اشاره به استقبال مردم این شهرستان از عضویت در بسیج، گفت: هم‌اکنون 47 درصد از جمعیت قروه افتخار عضویت در بسیج را دارند.

47 درصد جمعیت قروه عضو بسیج هستند
غلامحسین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 59 هزار نفر معادل 47 درصد از جمعیت شهرستان قروه عضو بسیج هستند که در رده‌های مختلف سازماندهی و ساماندهی شده‌اند.
فرمانده سپاه شهرستان قروه خاطرنشان کرد: این بسیجیان در 30 گردان عاشورا، الزهرا(س)، واحدهای مقاومت دانش‌آموزی و دیگر پایگاه‌های مقاومت بسیج مردمی سازماندهی شده‌اند و در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های عام‌المنفعه و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی انجام می‌دهند.
وی با اشاره به استقبال گسترده مردم این شهرستان برای عضویت در بسیج افزود: بسیجیان این شهرستان حضوری فعالانه در عرصه‌های نمایش قدرت و توان بسیج دارند که از ابتدای امسال تاکنون در برنامه‌های گوناگون بسیج به ویژه در رزمایش‌های رزمی و فرهنگی آن را به نمایش گذاشته‌اند.
یوسفی از بسیج به عنوان یک حرکت اعتقادی نام برد که به یک مرکز معنوی اسلامی و الهی متصل است و گفت: بسیج با اعتقادی پاک و مطهر تحقق اهداف را دنبال می‌کنند و همین مسئله موجب اقتدار آنان در تمامی عرصه‌ها شده است.
فرمانده سپاه شهرستان قروه بسیج را معجزه قرن اخیر خواند و گفت: ایثار، فداکاری، شهادت، خدمت صادقانه، حضور در صحنه‌های مورد نیاز نظام، ایجاد و برقراری امنیت و سازندگی کشور نشأت گرفته از وجود و فعالیت‌های بسیج و بسیجیان است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، گفت: همزمان با این هفته مقدس بیش از 500 عنوان برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در قروه اجرا می‌شود که شاخص‌ترین آن غبارروبی گلزار شهدا، محافل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده شهدا و همایش بزرگ اقتدار بسیجیان در 5 آذرماه است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول