اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

ایجاد کارگروه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی از ایجاد کارگروه بسیج سازندگی طی یک ماه آینده در سطح استان خبر داد.

ایجاد کارگروه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید سه‌شنبه‌شب در آیین اختتامیه استانی نخستین جشنواره فرهنگی هنری هجرت سه بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تلاش بسیجیان در عرصه‌های سازندگی کشور تلاش مقدسی است، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج در واقع محصول و متولد انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه فعالیت بسیج از 33 سال قبل سیر صعودی داشته و تا به امروز ادامه دارد، افزود: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف، ابعاد مختلف و با جامعیتی منطبق با ارزش‌های توحیدی و الهی نه تنها اسوه و الگو در جمهوری اسلامی است بلکه برای کشورهای منطقه، دنیا و بشریت الگو شده است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز بسیج و تفکر بسیجی بدون تردید مظهر هویت دینی و نماد انقلاب اسلامی است، گفت: بدون شک بسیج مظهر سازندگی در ابعاد مختلف و پیشگام در استقلال و آزادی است.
رشید بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای اروپایی را منبعث از تفکر ناب بسیجی دانست و ادامه داد: بیداری اسلامی در منطقه و جهان بدون تردید جلوه‌هایی از تفکر ناب بسیج در جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی با تدبیر رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر شکل گرفته است، گفت: در دولت نهم و دهم توجه مضاعفی بیش از گذشته به مجموعه‌هایی مانند بسیج سازندگی شده است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به بسیج سازندگی استان گفت: در سال جاری بیش از 4 میلیارد تومان در قالب 66 پروژه برای احیاء و مرمت قنوات، تکمیل پایگاه‌های بسیج و عملیات بیابان‌زدایی به بسیج سازندگی استان اختصاص یافته است.
رشید ادامه داد: در سال 89  نیز مبلغ 4 میلیارد تومان در قالب 85 پروژه در سطح استان به بسیج سازندگی اختصاص یافته است.
وی طرح هجرت سه را یکی از طرح‌های زیبنده و منطبق با اهداف انقلاب و در راستای محرومیت‌زدایی از توده‌های پایین جامعه عنوان کرد و اذعان داشت: بسیج سازندگی در ابعاد و موضوعات مختلف با رویکردهای اعتقادی و مزیت‌های فرهنگی به روستاها و مناطق محروم کمک می‌کند.
استاندار خراسان جنوبی از ایجاد کارگروه بسیج سازندگی در سطح استان در یک ماه آینده خبر داد و افزود: این کارگروه با حضور مسؤلان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و نمایندگان گروه‌های جهادی استان برای بررسی نقاط قوت و ضعف طرح‌ها و پروژه‌های سازندگی تشکیل می‌شود.
رشید بازدیدهای هدفمند از کارهای بسیج سازندگی و دعوت از نمایندگان دانشجویان در کارگروه بسیج سازندگی استان را در راستای هرچه بهتر بررسی شدن مسائل و مشکلات طرح‌های بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول