اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لرستان:

تعامل بسیج با نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و تبریک این ایام به بسیجیان پر تلاش ایران اسلامی، گفت: تعامل بسیج با نیروی انتظامی، تضمین کننده امنیت جامعه است.

تعامل بسیج با نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام سردار کاظم علیزاده آمده است: آرامش، آسایش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدا، جانبازان، بسیجیان و خانواده‌های معظم آنان است.
وی با تاکید بر تقویت تعامل و همکاری بسیجیان با نیروی انتظامی، افزود: نیروی انتظامی آماده همکاری هرچه بیشتر با بسیج در اجرای ماموریت‌ها است.
فرمانده انتظامی لرستان در این پیام، بسیج را سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر چه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد.
وی عملکرد پلیس و بسیج را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و افزود: بدون شک،نقش بسیجیان در تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف عالی نظام و اعتلای فرهنگ اسلامی جامعه، بسیار مهم است و فرهنگ بسیج و بسیجی، باید در جامعه و در کلیه سطوح کشور به ویژه در بین جوانان، بیش از پیش ترویج و گسترش یابد.
علیزاده در خاتمه بسیج را مظهر زیبایی، شجاعت و از خود گذشتگی و بازویی توانا در اجرای ماموریت‌ها عنوان کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول