اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

نمایشگاه عرضه توانمندی‎های یک منطقه است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه عرضه‎کننده توانمندی‎ها و ظرفیت‎های موجود در آن منطقه است.

نمایشگاه عرضه توانمندی‎های یک منطقه است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‎زاده شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در آبادان اظهار داشت: هنگامی که در یک منطقه برنامه‎ای نظیر نمایشگاه اجرا می‎شود در واقع با هدف معرفی توانمندی‎ها و ظرفیت‎های بالقوه آن منطقه است.
وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه در منطقه به‎طور طبیعی مزایای زیادی دارد ادامه داد: بسیاری از شرکت‎ها از وجود این نمایشگاه مطلع نیستند بنابراین باید از این پس اطلاع‎رسانی و تبلیغات بیشتری در مورد آن صورت گیرد.
فرماندار ویژه آبادان افزود: بخشی از این اطلاع‎رسانی به عهده رسانه‎هاست و بخش عمده‎تر آن به عهده سازمان برگزار کننده است که با مدیریتی که منطقه آزاد دارد امید می‎رود این اطلاع‎رسانی‎ها بیشتر شده و باعث رشد و توسعه بیشتر این نمایشگاه شود.
وی با اشاره به عنوان نمایشگاه که نفت و گاز و پتروشیمی است، تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی آبادان و خرمشهر بر هیچ‎کس پوشیده نیست و از آنجا که این دو شهر مرکز نفت و گاز کشور هستند این مرکزیت حکم می‎کند که ظرفیت‎های موجود در این شهرها را به شیوه‎های مختلف به نمایش بگذاریم.
ایلخاص‎زاده با بیان اینکه نباید تنها به عرضه خدمات بپردازیم، خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه باید فراهم کردن زمینه‎هایی برای دعوت از شرکت‌های سازنده به اینجا باشد تا این شرکت‌‎ها بتوانند زنجیره تولید ما در منطقه را کامل کنند.
وی در ادامه به عرصه‎های تولید منطقه اشاره کرد و گفت: ما در بحث تولید، صنعت نفت، عرضه نفت و پالایش نفت را داریم اما خدمات و سرویس‎های جنبی را از بیرون تأمین می‎کنیم.
فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه می‎تواند نوید این امر را بدهد که از این پس بتوانیم بخشی از این ظرفیت‎ها را ایجاد کنیم که اینها خود به خود بر سرمایه‎گذاری و اشتغال اثرات مثبت می‎گذارد.
وی در پایان با قدردانی از مسئولان منطقه آزاد اروند به خاطر برگزاری این نمایشگاه گفت: انجام چنین کارهایی در منطقه باعث به‎وجود آمدن زمینه‎های پیشرفت و بالندگی در امر تولید و ارائه خدمات می‎شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول