اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پژوهش صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دانشگاهی در اهواز

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی ستاد استانی پژوهش و فناوری خوزستان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دانشگاهی در اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا زراسوندی شامگاه سه‌شنبه در جلسه پژوهش و فناوری در استانداری خوزستان با اشاره به نهایی شدن توافقات با ناشران معتبر خارجی برای شرکت در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: در این نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی عربی، انگلیسی و فارسی منتشر شده از 2009 تا 2011 عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه قرارداد با دو بانک عامل در خوزستان برای تهیه و عرضه بن الکترونیکی به منظور خرید کتاب از نمایشگاه نهایی شده است، افزود: امسال به همه متقاضیان اعم از دانشجویان و کارکنان سازمان‌ها و ادارات بن الکترونیکی خرید کتاب داده می‌شود.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: امسال در نمایشگاه کتاب غرفه‌هایی به صورت رایگان در اختیار انتشارات دانشگاه‌های استان خوزستان قرار داده می‌شود.
زراسوندی از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری را برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی در حوزه مشکلات بومی و نیازهای جامعه عنوان کرد و گفت: برگزاری سه کارگاه با موضوعات پدافند غیرعامل، وضعیت خوزستان در تولید علم کشور، تاثیر آب و هوا، تغذیه و شرایط محیطی خوزستان بر بیماری سرطان تاکنون قطعی شده است.
دبیر اجرایی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری یادآور شد: لازم است سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی آمار حضور کارکنان خود را در این کارگاه‌ها از هم اکنون اعلام کنند زیرا برای شرکت کنندگان در این دوره‌ها گواهی آموزشی معتبر صادر می‌شود.
در ادامه این جلسه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: علاوه بر پژوهشگران دانشگاه‌ها و صنایع و سازمان‌ها باید از حوزه علمیه، آموزش و پرورش در بخش دانش‌آموزی و معلمان و بسیج نیز پژوهشگران برتر در هفته پژوهش معرفی و تجلیل شوند.
سید کریم حسینی افزود: علاوه بر این در بخش نیروهای مسلح و صنایع دفاعی نیز اگر پژوهشگر و محقق فعال وجود دارد در این هفته مورد تجلیل قرار گیرند.
در ادامه این نشست، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده نظرات و دیدگاه‌های خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن هفته پژوهش و فناوری ارائه دادند و مقرر شد مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ادارات و سازمان‌ها عصر سه‌شنبه 22 آذرماه، زنگ پژوهش ساعت 7:30 روز سه شنبه 22 آذر در نخستین روز این هفته و اختتامیه هفته پژوهش نیز عصر روز دوشنبه 28 آذر در آخرین روز هفته همزمان با سراسر کشور برگزار شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول