اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج؛

نمایشگاه "بسیج، ولایت و بیداری اسلامی" در بشرویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان باهفته بسیج و با حضور مسؤلان استانی و شهرستانی، نمایشگاه بزرگ بسیج، ولایت و بیداری اسلامی در شهرستان بشرویه آغاز به کار کرد.

نمایشگاه "بسیج، ولایت و بیداری اسلامی" در بشرویه افتتاح شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرمانده سپاه ناحیه ‌بشرویه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور مسؤلان در محل سپاه سابق با اشاره به برنامه این فرماندهی در هفته بسیج اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در 11 غرفه به همت بسیج در اقشار مختلف یکی از برنامه‌ها بود که با تلاش دسته جمعی نیروهای بسیج شهرستان انجام شد.
محمد شهابیان ادامه داد: با توجه به اهمیت ارتباط بنیادین بسیج با اصل ولایت فقیه این نمایشگاه با نام بسیج، ولایت و بیداری اسلامی نامگذاری شده است.
وی با اشاره به 11 غرفه موجود در این نمایشگاه ادامه داد: ماکت چندین عملیات هشت سال دفاع مقدس در این نمایشگاه بازسازی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه بشرویه با اشاره به برگزاری دائم جلسات طرح صالحین گفت: در حال حاضر پیش از 100 کلاس طرح صالحین در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
شهابیان با ارائه گزارشی از چگونگی حضور بسیجیان این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس گفت: در این مدت از شهرستان بشرویه یک‌هزار و 700 مورد اعزام به جبهه‌ها صورت گرفت که به طور متوسط ماهیانه به استعداد یک گروهان رزمنده در مناطق عملیاتی حضور داشته‌اند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول