اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح پنجمین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در زنجان

خبرگزاری فارس: پنجمین نمایشگاه هوشمند‌سازی مدارس در زنجان با حضور مسئولان آغاز شد.

افتتاح پنجمین نمایشگاه هوشمندسازی مدارس در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوشمند‌سازی مدارس در دارالقرآن کریم زنجان اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس کمک شایانی به یادگیری بهتر دروس می‌کند.
امیر نظری با بیان اینکه نمایشگاه هوشمند‌سازی مدارس در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: از نظر زمانی استان زنجان به عنوان پنجمین استان کشور است که اقدام به برگزاری نمایشگاه هوشمند‌سازی کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اهمیت هوشمندسازی مدارس برای همه مشخص شده است، افزود: هوشمند سازی مدارس یک نیاز نبوده بلکه یک نوع الزام است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هوشمندسازی مدارس در استان زنجان با جدیت و پیگیری مسئولان آموزش و پروش دنبال می‌شود، ادامه داد: مسئولان استان از جمله استاندار زنجان نیز حمایت‌های خوبی از آموزش و پرورش در این راستا کرده‌اند.
نظری با بیان اینکه در طی هوشمند سازی مدارس استان به تجهیزات روز مجهز می‌شوند، یادآور شد: هوشمند‌سازی بستر لازم را فراهم می‌کند، تا تدریس لذت بخش‌تر شود.
وی تصریح کرد: با فراهم شدن تجهیزات جدید این تجهیزات جایگزین تجهیزات قبلی شده و تدریس و آموزش مباحث درسی به دانش‌آموزان علمی‌تر و به روز تر صورت می‌گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک عزم عمومی برای هوشمندسازی مدارس در کشور ایجاد شده است، افزود: یکی از بزرگترین فرصت‌هایی که برای اجرای این طرح در کشور وجود دارد، حمایت شخص رئیس جمهور از طرح هوشمند کردن مدارس است.
وی با بیان اینکه همه باید در هوشمند سازی مدارس دولت و آموزش و پرورش را یاری دهند، افزود: بر طبق مصوبه صورت گرفته هر کدام از ارگان‌های دولتی موظف هستند یکی از مدارس استان را هوشمند کنند.
نظری اظهار داشت: در آخرین شورای اداری که در شهر ارمغانخانه برگزار شد، شرکت مخابرات متعهد شد به هوشمندسازی مدارس ارمغانخانه از طریق اعتبارات این شرکت شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول