اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد از عملکرد شهرداری؛

خیابان‌های گچساران سلیقه‌ای آسفالت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر گچساران از آسفالت سلیقه‌ای خیابان‌ها و معابر شهری توسط شهرداری این شهرستان خبر داد.

خیابان‌های گچساران سلیقه‌ای آسفالت می‌شوند
حمید بخشایی ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: توجه ویژه به آسفالت خیابان‌ها و معابر ضرورت دارد و شهرداری باید به ‌صورت مستمر در پی افزایش استانداردسازی و طول عمر آسفالت با روش‌های علمی و آکادمیک باشد.
وی با تاکید بر ادامه پروژه ترمیم سطوح آسفالتی به طور مستمر در تمامی فصول سال، به ضرورت و اهمیت اجرای این پروژه پرداخت.
بخشایی تصریح کرد: با توجه به میزان سطوح آسفالتی در سطح شهر، فرسودگی تأسیسات و شبکه‌های مدفون در زمین که مدام نیاز به تعمیر و بازسازی دارند، وضعیت جغرافیایی زمین و عدم وجود شیب مناسب برای دفع آب‌های سطحی آسفالت خیابان‌ها فرسوده و تخریب می‌شوند.
رئیس شورای شهر گچساران برنامه‌ریزی بر اساس زمان‌بندی برنامه‌های اجرایی شرکت‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان به‌منظور برنامه‌ریزی برای آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌ها را امری لازم و ضروری عنوان کرد.

*وصله‌کاری چهره گچساران را زشت کرده است
بخشایی با اشاره به اینکه آسفالت خیابان‌های گچساران به صورت روزانه با تخریب و عدم ترمیم صحیح مواجه است، عنوان کرد: آسفالت که به‌عنوان آخرین مرحله راهسازی مطرح است باید دوام زیادی داشته باشد تا از این طریق خسارت‌های جانی و اقتصادی کمتری بر جامعه تحمیل شود.
وی افزود: وصله‌کاری‌های انجام شده چهره آسفالت شهر را زشت و پر چاله کرده و سبب خرابی بیشتر اتومبیل‌ها و دل پر درد رانندگان نیز شده است. ‌

* بیشتر تصادفات شهری گچساران به دلیل آسفالت‌ نامناسب خیابان‌هاست 
بخشایی بابیان اینکه کارهای انجام شده توسط ادارات خدمات‌رسان و شهرداری در راستای رفع عقب ماندگی ناشی از عدم اجرای مستمر عملیات در سال‌های گذشته بوده است، گفت: بیشتر تصادفات در گچساران به علت خرابی آسفالت معابر رخ می‌دهد که شهرداری در این زمینه باید چاره‌اندیشی کند.
این مقام مسئول در گچساران تأکید کرد: کارشناسان و مسئولان فنی در شهرداری نظارت کافی و لازم را بر اجرای پروژه‌ها‌ به‌ ویژه رعایت اصول زیرسازی آسفالت خیابان‌ها و معابر ندارند.
بخشایی افزود: آسفالت خیابان‌های شهر، بعد از گذشت مدتی تخریب و فرونشینی می‌کند که این به‌خاطر عدم زیرسازی مناسب بوده و شهرداری باید نظارت خود را بر این موارد بیشتر کند.
وی بیان کرد: شیب‌بندی آسفالت‌ها، عدم زیرسازی مناسب آسفالت‌ها، عدم اولویت‌بندی در آسفالت خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی شهر از جمله معایب آسفالت‌سازی معابر و خیابان‌های شهری در گچساران است.
رئیس شورای شهر گچساران با انتقاد از عملکرد شهردار این شهرستان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهری عنوان کرد: در شهرسازی و مدیریت شهری حمایت مردم، دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر و شهرداری بسیار مهم و مؤثر است.
بخشایی افزود: شورای اسلامی شهر گچساران دغدغه خدمات‌رسانی به مردم را دارد و شهردار باید برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش بیشتری داشته باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول