اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران خبر داد:

بدهکاری 840 میلیون ریالی شهرداری گچساران به کتابخانه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران از بدهی 840 میلیونی شهرداری گچساران به این اداره خبر داد و گفت: شهرداری گچساران برای پرداخت بدهی خود اقدامی نمی‌کند.

بدهکاری 840 میلیون ریالی شهرداری گچساران به کتابخانه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید فاضل شکرالله‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی گچساران از کتابخانه فردوسی این شهرستان اظهار کرد: یکی از راه‌های ارتقای سطح معرفت و شناخت جامعه و رشد فضائل اخلاقی توجه به فرهنگ بوده و بی‌شک کتاب و کتابخوانی در این زمینه از نفش تأثیرگذاری برخوردار است.
وی ابراز داشت: دشمنان انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ضربه‌زدن به نظام و ارزش‌های اسلامی تهاجم فرهنگی را علیه ایران آغاز کردند.
رئیس اداره امور کتابخانه‌های گچساران تصریح کرد: دشمنان می‌کوشند با استفاده از همه ابزارهای موجود اهداف شوم خود را به اجرا درآورند.
شکرالله‌زاده خاطرنشان کرد: توجه به حوزه فرهنگ و رونق کتاب و کتابخوانی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه همه مسئولان باید تلاش کنند تا انس با کتاب و مطالعه در بین آحاد جامعه گسترش پیدا کند، ابراز داشت: کتابخانه‌ها غنی‌ترین ذخایر اطلاعاتی دانش بشری و ثروت فرهنگی بوده و لازم است بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
این مقام فرهنگی گچساران بیان کرد: در عصر گسترش فناوری ارتباطات در برابر امواج پرتلاطم فرهنگ‌های بیگانه، حفاظت از میراث فرهنگی و تقویت مبانی ارزش‌های فرهنگی و بومی اصلی‌ترین راهکار برای تداوم حیات جامعه و حفظ هویت فرهنگی است.
شکرالله‌زاده با اشاره به وجود فضای فیزیکی مطلوب در کتابخانه‌های عمومی گچساران عنوان کرد: برای تجهیز این کتابخانه‌ها به لوازم و کتاب‌های موردنیاز مشکلات مالی فراوانی وجود دارد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران ادامه داد: پرداخت نیم‌درصد از درآمدهای شهرداری تنها راه درآمد کتابخانه‌های گچساران بوده و شهرداری گچساران از سال گذشته تا کنون بدهی خود را پرداخت نکرده است.
شکرالله‌زاده با بیان اینکه کتابخانه‌های گچساران برای پرداخت قبوض خود نیز دچار مشکل هستند از شهرداری خواست در زمینه پرداخت بدهی خود اقدامات لازم را انجام دهد.
وی گفت: شهرداری گچساران از بهمن‌‌ماه 89 تاکنون افزون بر 840 میلیون ریال به کتابخانه‌های گچساران بدهکار بوده و از پرداخت این بدهی خود امتناع می‌کند.
شکرالله‌زاده از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی گچساران خواست تا در این زمینه چاره‌اندیشی کرده و بستر مناسب را برای فعالیت اداره امور کتابخانه‌های گچساران فراهم آورند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول