اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قائمشهر،

راه‌های روستایی قائمشهر از آسفالت مناسب برخوردارند

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: تمام راه‌های روستاهای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر از آسفالت مناسب برخوردار هستند.

راه‌های روستایی قائمشهر از آسفالت مناسب برخوردارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،علی پیرفلک بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان قائمشهر، فرصت خدمتگزاری به مردم را در نظام جمهوری اسلامی توفیق الهی دانست که باید به بهترین نحو در راستای خدمت رسانی  و رضایتمندی آنان مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به ظرفیت بالای بخش مرکزی شهرستان قائمشهر تصریح کرد: این بخش به علت ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های کشاورزی، جمعیتی، صنعتی و گردشگری از برترین بخش‌های استان مازندران محسوب می‌شود.
وی تعداد روستاهای این بخش را 117 روستا با 100 هزار نفر جمعیت عنوان کرد و گفت: بخش مرکزی شهرستان قائمشهر از لحاظ شاخص رشد و جمعیت از بخش‌های پر جمعیت مازندران است.
پیرفلک تصریح کرد: بخش مرکزی به دلیل برخورداری از اراضی مستعد و حاصلخیز دارای آمار بالای تولید محصولات کشاورزی و باغی است.
وی ادامه داد: به دلیل وجود واحدهای پرورش مرغ و آبزیان،علاوه بر تامین نیازمندی‌های گوشتی استان، این محصولات به سایر استان‌ها نیز  صادر می‌شود.
این مسئول ظرفیت گردشگری بخش مرکزی شهرستان قائمشهر را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: گام‌های اولیه برای استفاده از ظرفیت‌های این بخش برداشته شد و بعد از این هم نیازمند توجهات بیشتری است.
پیرفلک با اشاره به وجود کارخانجات نساجی، فرش ساوین، تخته فشرده شمال، فولاد طبرستان و پلاست مازند در این بخش، بخش مرکزی را در حوزه صنعت توانمند عنوان کرد.
وی همچنین با بیان اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی برای این بخش انجام شد، تصریح کرد: همه روستاهای بخش مرکزی از راه آسفالت مناسب برخوردار هستند و آب شرب بهداشتی جز در چند روستای بخش فراهم شده است.
فرماندار قائمشهر تعداد دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان را 100 دهیاری ذکر کرد و گفت: اعتبارات قابل قبولی برای اجرای طرح هادی در بخش فعالیت‌های نیمه تمام اختصاص داده شد.
وی افزایش ضریب استفاده روستاییان قائمشهر از فضاهای ورزشی را از یک دهم متر در سال 85 به 8 دهم متر در سال جاری عنوان کرد.انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول