اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

طی هر ماه انجام می‌شود؛

تصفیه 490 هزار متر مکعب فاضلاب در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: بیش از 490 هزار متر مکعب فاضلاب طی هر ماه در این استان جمع آوری و تصفیه می‌شود.

تصفیه 490 هزار متر مکعب فاضلاب در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، رضا عطایی اظهار داشت: با توجه به توسعه شبکه فاضلاب شهری به میزان 13 کیلومتر و واگذاری بیش از 900 فقره انشعاب فاضلاب، میزان جمع آوری فاضلاب در دو شهر بجنورد و اسفراین به 490 هزار متر مکعب در ماه رسید.
وی افزود: با افتتاح و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر بجنورد میزان فاضلاب ورودی به تصفیه خانه فاضلاب شهر بجنورد در شش ماهه نخست سال جاری افزایش 30 هزار متر مکعبی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد و هر ساله بالغ بر 10 هزار نفر به جمعیت زیر پوشش خدمات فاضلاب شهری در استان افزوده می‌شود.
همچنین خبر دیگری نیز از این شرکت حاکی است، اعضای کمیته بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای آشنایی بیشتر و هماهنگی در مواقع بحران از تاسیسات آب و فاضلاب استان سمنان بازدید کردند.
با توجه به اینکه استان خراسان شمالی یکی از استانهای همجوار استان سمنان بوده و به عنوان استان معین انتخاب شده، این بازدید انجام شد تا اعضای کمیته بحران با تمام لوازم، امکانات، نقشه‌ها و تاسیسات استان سمنان آشنا شوند تا در مواقع بحران بتوانند به بهترین نحو کار امداد و آب رسانی را انجام دهند.
در همین راستا مانور زلزله ای در روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ 28 آبان ماه الی 30 آبان ماه توسط شرکت آب و فاضلاب استان سمنان طراحی شده که شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با تمام توان خود در این مانور شرکت خواهد کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول