اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان تصویب شد:

تعیین مناطق هدف برای ساماندهی وضعیت فاضلاب‌ها در آبادان

خبرگزاری فارس: تعیین مناطق هدف از سوی اداره امور آب و فاضلاب برای ساماندهی وضعیت شبکه آب و فاضلاب در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان به تصویب رسید.

تعیین مناطق هدف برای ساماندهی وضعیت فاضلاب‌ها در آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در محل فرمانداری ویژه آبادان و با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد اظهار داشت: طبق برنامه در هرماه یک منطقه را به عنوان منطقه هدف انتخاب کرده و ظرف یک‌ماه تمام مشکلات آن را برطرف می‌کنیم.
عادل حرباوی افزود: منطقه کفیشه به عنوان منطقه هدف در آبان‌ماه انتخاب شده بود که به تمام مشکلات آن ازجمله درپوش‌گذاری منهول‌ها، شکستگی‌های آب، لایروبی انهار و شستشوی معابر و غیره در مدت زمان معین شده رسیدگی خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ضرورت جهت‌دهی به برنامه‌های عمران شهری گفت: در جلساتی که به‌منظور بررسی علل بروز مشکلات شبکه آب و فاضلاب تشکیل دادیم مقرر شد تا با توجه به حجم زیاد شکستگی‌های آب و برای جلوگیری از آنها برنامه‌هایی را با هدف جهت‌دهی به عمران شهری طراحی و اجرا کنیم.
در ادامه محمد کعابی عضو شورای اسلامی شهر آبادان درخصوص توسعه شبکه آب و فاضلاب آبادان خاطرنشان کرد: با توجه میزان زیاد شکستگی‌های آب در آبادان پیشنهادی مبنی بر تخصیص اعتبار برای ترمیم و نگهداری شبکه به سازمان آب و فاضلاب استان ارائه داده‌ایم.
در این جلسه رئیس شبکه بهداشت و درمان آبادان نیز اظهار داشت: از میان 20 شاخص مطرح شده در جلسات شورای سلامت به یک یا دو شاخص در هر جلسه پرداخته می‌شود که موضوع مورد بحث در یازدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شاخص زیباسازی فضای مناطق شهر است.
حسونی بحرینی افزود: برنامه‌های مربوط به اجرای طرح‌های زیباسازی به پنج کمیته یا کارگروه تخصصی محول شده و هریک قراراست اجرای تعدادی از این برنامه‌ها را به عهده بگیرند.
کارگروه‌های تشکیل شده در زمینه ساماندهی و زیباسازی سطح شهر عبارتند از کارگروه ساماندهی خدمات شهری که شهرداری و مرکز بهداشت محیط شبکه بهداشت آبادان عهده‌دار اجرای آن است، کارگروه ساماندهی شبکه فاضلاب و لایروبی انهار به عهده اداره آب و فاضلاب و شورای شهر، کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم به عهده اداره بازرگانی، کمیته ساماندهی عرضه دام و طیور به عهده شبکه دامپزشکی و کمیته ساماندهی معتادان و متکدیان که به عهده اداره بهزیستی آبادان است.
در پایان مقررشد تا مصوبات این جلسه درخصوص وظایف محول شده به هریک از کارگروه‌ها در جلسه آینده شورای سلامت و امنیت غذایی مطرح شده و متولیان هر کارگروه توضیحات مربوط به اقدامات انجام شده در زمینه مصوبات را ارائه دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول