اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفای استان اردبیل خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی توسعه شبکه آب و فاضلاب اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری میزان توسعه شبکه آب و فاضلاب در این استان 52 درصد رشد یافته است.

پیشرفت 50 درصدی توسعه شبکه آب و فاضلاب اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید از طرح تصفیه‌خانه بیله‌سوار اظهار داشت: ما در هر دو حوزه آب و فاضلاب با تامین اعتبار مناسب یک جهش رو به جلو را در شبکه‌گذاری آب و فاضلاب شاهد بودیم و همین روند تا پایان امسال ادامه پیدا می‌کند.
وی افزود: در هشت ماهه امسال 35 کیلومتر توسعه شبکه آبرسانی و 42 کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب در این استان اجرایی شده است.
این مسئول با اعلام اینکه هم اکنون در بیشتر شهرهای استان اردبیل طرح فاضلاب در حال اجراست، خاطرنشان کرد: ما در شهرستان بیله‌سوار برای تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
حسن‌زاده ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح از 10 سال پیش آغاز شده و هم اکنون با 65 درصد پیشرفت در حال احداث است.
وی ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان مرزی را 11 هزار مترمکعب اعلام کرد و افزود: احداث شبکه اصلی و فرعی اردبیل با پیشرفت 97 درصدی در حال انجام است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با یادآوری اینکه اجرای این طرح برای جمعیت 47 هزار نفری پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: در تصفیه‌خانه احداثی در بیله‌سوار حوض‌های هوادهی، تغلیظ لجن، آشغال گیری دهانه درشت و متوسط و پمپاژها و پدال‌های ورودی و ته‌نشینی ثانویه اجرایی شده است.
حسن‌زاده همچنین از پیشرفت 48 درصدی تصفیه‌خانه آب اصلاندوز نیز خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح نیز 13 هزار نفر در این منطقه از خدمات آبفا بهره‌مند می‌شوند.
وی با یادآوری اینکه برای ادامه کار در سال جاری 40 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، بیان داشت: برای تکمیل این پروژه نیز به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
این مسئول در ادامه اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری 16 هزار و 716 انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین این منطقه واگذار شده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با توجه به پیش بینی بودجه سال 90 در بخش آب، 9 هزار و 459 رشته و در بخش فاضلاب هفت هزار و 257 رشته واگذار شده است.
حسن‌زاده در پایان سخنان خود پیشرفت فیزیکی توسعه شبکه آب را بر اساس بودجه سال جاری  73 درصد عنوان کرد و افزود: از فروردین سال جاری حدود 35 کیلومتر توسعه شبکه آب و 42 کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب داشته‌ایم که پیشرفت 52 درصدی داشته‌اند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول