اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

بسیجیان اجازه کم‏رنگ شدن ارزش‏های الهی را ندهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: بسیجیان نباید بگذارند ارزش‏های الهی و اسلامی در جامعه کم‏رنگ شود.

بسیجیان اجازه کم‏رنگ شدن ارزش‏های الهی را ندهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری صبح امروز در جمع مردم شهرستان فیروزکوه در مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است.
وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) درست در زمانی که اصل نظام و اسلام ما در معرض تهدید دشمنان بود، فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.
امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: بسیج دشمنانی که می‏خواستند ما را به زانو در بیاورند را به زانو در آورد و همچنین اتحاد و همدلی بسیجیان خدمات و برکات زیادی برای این مردم و نظام اسلامی به همراه داشته است.
استیری افزود: امروزه بسیجیان باید معنای واقعی بسیج را با توجه به حال و هوای دفاع مقدس گسترده کنند.
وی تاکید کرد: همچنین بسیجیان باید معیارها و آرمان‏های امام، انقلاب و مردم را دست به دست هم دهند و با رضایت خداوند به مرحله تحقق در آورند.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: بسیجیان باید خدایی عمل و فکر کنند و نگذارند این ارزش‏های الهی و اسلامی در جامعه امروز کم‏رنگ شود.
استیری بیان کرد: بسیجیان باید ارزش‏های الهی و اسلامی را به عنوان فرهنگ عمومی و اصل و اساسی بسیج بیان کنند و منافع شخصی خود را در نظر نگیرند و منافع عمومی و ملی مردم را به منافع شخصی خود مقدم بدانند.
وی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی به معنی دفاع، تلاش، از خود گذشتگی و ایثار برای حفظ هویت و ارزش‏های اسلامی برای بقای انقلاب اسلامی است که باید رواج داده شود.
امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: جامعه ما نه تنها نگاه جهان اسلام بلکه نگاه تمام جهان را به خود جلب کرده است و از این رو دشمنان زیادی برای رسیدن به اهداف پلید و شوم خود می‏خواهند از طریق جنگ‏های نرم هویت، انسانیت، اتحاد و انسجام ملی ما را از بین ببرند و مردم را از نماز جمعه، پایگاه‏های بسیج و تفکر بسیجی فاصله دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول