اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

بسیجیان پیروان راستین نهضت عاشورا هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به ویژگی های بسیجیان گفت: بسیجیان پیروان راستین نهضت عاشورا هستند.

بسیجیان پیروان راستین نهضت عاشورا هستند
پرویز صادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج ضمن تبریک این هفته مبارک به مقام معظم رهبری و همه بسیجیان سلحشور و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گفت: بسیجیان پیروان راستین نهضت عاشورا هستند.
رئیس شورای اسلامی باقرشهر عشق، اخلاص، بصیرت، شهادت طلبی، آمادگی و حضور در عرصه های مختلف فرهنگی و ورزشی را از ویژگی های بسیجیان دانست و تاکید کرد: بسیجیان با الگو پذیری از سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش آمادگی و توان مقابله با تهدیدهای دشمنان را دارند و مقتدرانه از اسلام و ولایت فقیه و دست آوردهای انقلاب دفاع می کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: بسیجیان بلند همت به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.
صادقی عنوان کرد: بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد.
رئیس شورای اسلامی باقرشهر تصریح کرد: بسیجیان از جان گذشتگانی هستند که در هولناکترین لحظات زندگی، بی اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز در آوردند.
وی همچنین از برگزاری هفتمین همایش هیئت های مذهبی باقرشهر، کهریزک و حومه خبر داد و گفت: درآستانه آغاز ماه محرم، هفتمین همایش هیئتهای مذهبی باقرشهر ، کهریزک و حومه در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار می شود.
صادقی تاکید کرد: این همایش با موضوع " تبیین کیفیت عزاداری حضرت سیدالشهداء " با همکاری دفتر و ستاد نمازجمعه و شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و دیگر اعضای ستاد، برگزار می شود. در این مراسم مسئولان هیئت های مذهبی با هشدارهای انتظامی و موارد بهداشتی و ایمنی در مقابل حوادث آشنا می گردند.
رئیس شورای اسلامی باقرشهر اعلام کرد: شهروندان باقرشهر امسال با شور و حال بیشتری در برنامه های عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) شرکت خواهند کرد و به لحاظ عشق و علاقه وافر مردم ولایت مدار منطقه به اهل بیت (ع) از چندین روز قبل به استقبال ماه محرم می روند و برنامه های عزاداری به شیوه سنتی و با شکوه در این شهر برگزار می شود و تقارن هفته بسیج با آغاز محرم و بیداری اسلامی در جهان عرب از ویژگی های محرم امسال است.
این گزارش حاکی است، هفتمین همایش هیئت های مذهبی باقرشهر، کهریزک و حومه در روز پنج شنبه سوم آذر ماه  از ساعت 19 در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار می شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول