اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

توجه به حجاب و عفاف در برخی ادارات کمرنگ است

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: توجه به مسئله حجاب و عفاف در برخی ادارات کمرنگ است و مسئولان باید هرچه جدی‌تر این قضیه را پیگیری کنند.

توجه به حجاب و عفاف در برخی ادارات کمرنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس در همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان همدان اظهار داشت: بسیج و کار بسیجی فقط به اخلاص و ایثار ختم نمی‌شود چراکه امروز بسیج در عرصه جنگ نرم و در مقابله با فتنه‌های رنگارنگ وارد عرصه شده و در عرصه‌های علمی و در روستاهای دور افتاده فعالیت می‌کند.
وی افزود: هر جایی که احساس کنیم برای تقویت نظام باید میدان‌داری و ولایت‌مداری کنیم بسیج حضور پیدا می‌کند و بسیجی یعنی اطاعت‌پذیری، یعنی هرجا که فرمانده معظم کل قوا و مسئولی امر می‌کند با اقتدار هرچه بیشتر حضور پیدا می‌کند.
فرماندار همدان بیان داشت: هفته بسیج هفته میدان‌داری همه ادارات است و تمام ادارات با هرچه در توان دارند در این هفته حضور پیدا می‌کنند و فضای شهر همدان باید در این هفته عطر و بوی بسیجی به خود بگیرد.
وی با تأکید بر لزوم توجه به ایام خاص سال ادامه داد: نباید حضور در پای صندوق‌های رأی و حضور در مناسبت‌های مختلف از جمله 22 بهمن، روز قدس و... را دست‌کم بگیریم، شاید برای ما چیزی نباشد اما دشمن تمام این مسائل را رصد می‌کند و همین حرکت‌هاست که دشمن را از کارهای پلیدش بازمی‌دارد.
قهرمانی‌مطلق خاطرنشان کرد: در آستانه روز خانواده هستیم و از ادارات تقاضا داریم هر اداره‌ای برای کارکنان حوزه خود یک کلاس مشاوره خانواده برگزار کند چراکه اگر کارکنان ما آرامش فکری نداشته باشند، نمی‌توانند کارها را به خوبی انجام دهند، البته این کلاس باید هرچه ساده‌تر و بدون هیچ تجمل و هزینه‌ای باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: بحث رعایت حجاب و عفاف در ادارات بسیار مورد توجه است گرچه قبلاً اعلام کردیم اما توجه به مسئله حجاب و عفاف در برخی ادارات کمرنگ است و به خصوص بیمارستان‌ها، که تذکر دادیم و حتی نامه هم فرستادیم اما باز از مسئولان تقاضا داریم هرچه جدی‌تر این قضیه را پیگیری کنند.
فرماندار همدان با اشاره به آمادگی دستگاه‌های دولتی برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات گفت: رؤسای ادارات باید دقت داشته باشند که در بحث انتخابات نخست باید مراقب حفظ حقوق بیت‌المال باشند و همچنین استقلال خود را در طرفداری از کاندیداها حفظ کنند و در حوزه خودشان مراقب باشند که به سمتی سوق پیدا نکنند، چون مسئله انتخابات خود به خود چالش برانگیز است و با این همه خود فرمانداری هم این را مسئله رصد می‌کند.
وی اضافه کرد: با توجه به بارش‌های الهی و نزول رحمت خداوندی برگزاری نماز شکر در سطح استان را باید داشته باشیم و بعد از نماز مغرب و عشا نماز شکر را در تمام مساجد استان برگزار کنیم.
قهرمانی مطلق در بحث سرشماری نفوس و مسکن نیز خاطرنشان کرد: پرونده سرشماری در کار میدانی بسته شده و در 22 آبان ماه تمام سرشماری‌ها انجام شده و الان ادارات تمام آمار خام را گرفته‌اند و در حال بررسی برای اعلام نتایج نهایی هستند.
وی در پایان با اشاره به حضور ادارات با دسته‌های گل بر مزار شهدا در هفته بسیج و مراسم غبار‌روبی گفت: تمام ادارات با حضور کارکنان در این مراسم معنوی و روحانی شرکت می‌کنند و زمان آن ساعت سه بعد از ظهر روز پنج‌شنبه است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول