اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم‌مقام جامعه زینب(س) مشهد خبر داد:

فعالیت کمیته عفاف و حجاب در نمایشگاه کتاب مشهد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام جامعه زینب(س) مشهد از فعالیت کمیته عفاف و حجاب سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس خبر داد.

فعالیت کمیته عفاف و حجاب در نمایشگاه کتاب مشهد
معصومه صاحب‌جمعی درباره فعالیت این کمیته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: تیم 10 نفره این کمیته با رعایت کامل مصادیق جاذب در امر به معروف و با رویکردی فرهنگی در این نمایشگاه به فعالیت می‌پردازند.
مسئول کمیته عفاف و حجاب سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس با اشاره به تعداد بی‌شمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، هدف از فعالیت این کمیته را فرهنگ سازی به منظور تقویت روحیه عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد. 
 
فعالیت 17 کمیته در برگزاری نمایشگاه کتاب مشهد  
مسئول ساماندهی آمار و اطلاعات سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس اعلام کرد: برای برگزاری هرچه پربارتر این نمایشگاه، هم اکنون 17 کمیته در قالب ستاد اجرایی نمایشگاه در حال فعالیت هستند.
راضیه رحیمی تصریح کرد: پس از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان در سال گذشته، دو جلسه بررسی و آسیب شناسی نمایشگاه کتاب 89 استان و سپس جهت برگزاری هرچه مطلوب‌تر این نمایشگاه، نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سیزدهمین نمایشگاه با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
وی ادامه داد: پس از ارایه رهنمودها و سیاست‌ها از سوی استاندار، دو جلسه دیگر با حضور مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی برگزار و در نهایت منجر به تصویب طرح اجرای نمایشگاه کتاب در سال 90 شد.
رحیمی از تشکیل و فعالیت 17 کمیته در قالب ستاد اجرایی سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس خبر داد و افزود: در این مدت 5 جلسه ستادی نیز به منظور ایجاد هماهنگی کامل برای برگزاری مطلوب نمایشگاه برگزار شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول