اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دفاع از دستاوردهای انقلاب وظیفه بسیج است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: دفاع از دستاوردهای انقلاب، امام و رهبری وظیفه بسیج است.

دفاع از دستاوردهای انقلاب وظیفه بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده عصر امروز در نشستی صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان لرستان، با تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت بسیج گفت: نیروی مقاومت بسیج با هدف تحقق و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و به دور از گرایشات سیاسی و حزبی تاسیس و فعال شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز بسیج آماده هرگونه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است، افزود: در شرایط کنونی نیز، بسیج همچنان محکم، قوی، مصمم، با اراده و با برنامه در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام حضوری فعال دارد.
استاندار لرستان گفت: بسیج مجموعه‌ای سازمان یافته و متشکل از آحاد مردم است که با فرماندهی مشخص، برنامه مدون و فعالیت مستمر برای تحقق اهداف انقلاب شکل گرفته است.
وی اظهار داشت: مهم‌ترین کار و تلاش نیروی مقاومت بسیج، دفاع از آرمان‌های انقلاب و دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نیروهای بسیجی در این راه آماده هرگونه جانفشانی هستند.
دهمرده با اشاره به تعریف بسیجی، گفت: بسیج یک گروه نظامی یا شبه نظامی نیست بلکه مجموعه‌ای فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، علمی و فنی است که واحدهای مختلف آن مسئولیت‌های متفاوتی دارند.
استاندار لرستان گفت: در هر حوزه‌ای که کشور به طور کلی نیازمند تحرک باشد، بسیج پیشگام حضور در میدان است و در هر زمینه‌ای که بسیج با برنامه وارد عمل شده، انقلاب به اهداف خود نزدیک و به آن‌ها دست یافته است.
دهمرده تصریح کرد: بسیجیان در همه عرصه‌ها حضوری فعالانه دارند و در همه شرایط توان لازم برای انجام ماموریت‌های محوله در عرصه‌های دفاعی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول