اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

تجلی تفکر بسیج در جهان عینیت یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از بسیج به عنوان هویتی برگرفته از آموزه‌های دینی نام برد و گفت: تجلی تفکر این هویت امروز در جهان عینیت یافته است.

تجلی تفکر بسیج در جهان عینیت یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر بسطامی ظهر امروز در همایش خانواده و مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق شرکت کننده طرح جامع آموزشی تربیتی خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج، اظهار داشت: تفکر شجره طیبه بسیج امروز دیگر تنها مربوط به داخل کشور نیست و خیزش‌های شکل گرفته و این نگاه‌های هویت‌طلبانه در سراسر جهان ثمره الگوگیری از این تفکر الهی است.
وی از بسیج به عنوان مظهر قدرت الهی نام برد و افزود: رمز اقتدار و ماندگاری این نهاد ارزشمند حرکت در مسیر دستوارت دین اسلام و تبعیت محض از ولایت فقیه است.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، دلیل توفیقات روزافزون این نهاد الهی در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب چنگ زدن به حبل و متین و و اطاعت بی‌چون و چرا از ولی‌ امر مسلمین است.
بسطامی ایثار، از خودگذشتگی، ولایت‌مداری و شجاعت را از ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: این نهاد مقدس در طول عمر با برکتش از آغاز تا به امروز با تکیه بر این ویژگی‌ها همواره بستر خدمت را فراهم و با نگاهی جهادی بسیج دنبال کرده است.
وی به خدمات ارزشمند بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: اقتدار و آزادگی ایران اسلامی و پیروزی این ملت آزاده در دوران جنگ تحمیلی ثمره ایثار و از خودگذشتگی هزاران فرزند بسیجی و آزاده این مرز و بوم است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خاطرنشان کرد: آنچه ایران اسلامی را به ام‌القرای جهان اسلام مبدل کرده تفکر بسیجی حاکم بر این کشور و نظام اسلامی است.
بسطامی از بسیج به عنوان شمعی سوزان برای هدایت و روشنایی جوامع اسلامی یاد کرد و ادامه داد: در هر عرصه و میدانی که نگاه بسیج و بسیجیان بر آن حاکم باشد، بدون شک توام با توفیقات و پیروزی خواهد بود.
وی بسیج را مظهر تجلی ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری خواند و تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلام، قرآن و انقلاب که ثمره ایثار و از خودگذشتگی انسان‌های بزرگی از صدر اسلام تا به امروز است مهم‌ترین هدف و فلسفه تشکیل این نهاد الهی به فرمان امام(ره) است.
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، نهادهای انقلابی که از بطن انقلاب و با دم مسیحایی امام(ره) بنا نهاده و مروج آن ولایت فقیه است، همواره به عنوان کوثری بی‌انتها هستند که انسان‌ها را در مسیر هدایت قرار می‌دهند.
بسطامی بسیج را مکتبی بر گرفته از عاشورای امام حسین(ع) خواند و افزود: کسانی که در مکتب عاشورا و نهضت الهی امام حسین(ع) تعلیم و تربیت یافته‌اند، الگوهای ارزشمندی برای همه زمان‌ها و اعصار خواهند بود.
وی در ادامه از خانواده‌های موفق زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان الگوهای ارزشی بسیج نام برد و ادامه داد: این خانواده‌ها با وجود محرومیت با تقویت روحیه بسیجی و حرکت در مسیر تفکرات الهی بسیج هر چیز ناممکنی را ممکن کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: شما خانواده‌های موفق باید به خود ببالید که با حرکت در مسیر آرمان‌ها و اهداف اصلی این نهاد مقدس فرزندانی موفق و سربلند را تحویل جامعه داده‌اید.
بسطامی با بیان اینکه بستر اصلی تفکر بسیج در خانواده‌ها شکل گرفته است، افزود: شهدای بسیجی که سرافرازانه در میدان‌های جنگ حق علیه باطل جانشان را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته‌اند، پرورش یافته دامان همین مادران بسیجی هستند.
به گفته وی، نقش مادران مسلمان و متدین ایران اسلامی در پرورش فرزندان موفق این مرز و بوم که امروزه در داخل و خارج از کشور به دلیل کسب درجات بالای علمی، دینی و ورزشی پرچم انقلاب را به اهتزار در می‌‌‌‌آورند بی‌بدیل است.
وی یادآور شد: این مراسم مجلس تجلیل از مادران با کفایتی است که با وجود مشکلات فراوان فرزندانی موفق و سربلند را تحویل جامعه داده‌اند که امروز در گوشه گوشه ایران اسلامی چرخ‌های توسعه و آبادانی را به حرکت در آورده‌اند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول