اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

آغاز به کار شبکه شباب در تمام پایگاه‌های بسیج اصفهان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هم‌زمان با هفته بسیج شبکه ارتباطی شباب در تمام پایگاه‌های بسیج فعال می‌شود.

آغاز به کار شبکه شباب در تمام پایگاه‌های بسیج اصفهان
سردار مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به سؤالی مبنی بر برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج در فضای مجازی با اشاره به اینکه گسترش فعالیت‌های سایبری امسال به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: هم‌زمان با هفته بسیج شبکه شباب آغاز به کار می‌کند.
وی افزود: یک سری آموزش‌های متمرکزی در تهران صورت گرفته است که پنج نفر از اصفهان اعزام شدند که این افراد نیز به 10 نفر از بسیجیان شهرستان‌ها آموزش وبلاگ نویسی داده‌اند.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: هر پایگاه یک وبلاگ دارند به نحوی که فعالیت خود را در انتشار نشر ارزش‌های اسلامی انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: تمام پایگاه‌ها به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افرازی مورد نیاز تجهیز شدند که در هفته بسیج از بالاترین تا پایین‌ترین رده به  شبکه ارتباطی تجهیز و مطالب خود را با هم تبادل کنند.
فدا اضافه کرد: این شبکه با هدف انتقال اخبار و اطلاع رسانی بسیج در مدارس و نیز بسیج مساجد است که گردهمایی مداحان، هیئت‌های مذهبی و روحانیان مساجد را با عنوان بصیرت بخشی افکار مردم با هدف مشارکت حداکثر و تشویق همه جانبه مردم در انتخابات در رأس کار خود دارد.
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد اقدامات هفته بسیج برای دانش‌آموزان گفت: اعزام دانش‌آموزان دوم دبیرستان به راهیان نور در هفته دفاع مقدس آغاز شده که تا کنون 2هزار نفر دانش آموز پسر به این مناطق اعزام شدند که تا دهه محرم ادامه دارد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت: 32هزار دانش‌آموز پسر در غالب طرح آمادگی دفاعی اعزام می‌شود که با مناطق مختلف جنگی و نیز جدایی خانواده و بیان خاطرات و بازگویی خاطرات جنگ آشنا می‌شوند.
وی با بیان اینکه بعد از دهه محرم 32 هزار نفر از دانش آموزان دختر با اعزام روزانه 500 نفر به این محل اعزام می‌شوند، ادامه داد: برنامه‌های یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از شهدای نخبه در دستور کار بسیج دانش آموزی قرار دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول