اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور احداث منازل روستایی؛

روستائیان 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: هر متقاضی احداث واحد مسکونی در منطقه دودرا لردگان 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت خواهد کرد.

روستائیان 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سام انصاری بعدازظهر امروز در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم ساکن روستاهای منطقه دودرا از توابع شهرستان لردگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی در بحث پرداخت تسهیلات بهسازی به متقاضیان هیچ محدودیتی وجود ندارد.
وی با اشاره به مجموع روستاهای منطقه دودرا، گفت: در این منطقه 15 روستا قرار دارد که از این مجموع، چهار روستا جمعیتی بالای 20 خانوار دارد.
انصاری اضافه کرد: تا پایان امسال مطالعات طرح هادی روستاهای بالای 20 خانوار این منطقه تهیه و به تصویب خواهید رسید.
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستاها سبب ساماندهی و اصلاح بافت روستایی می‌شود، گفت: پیشرفت سریع طرح هادی روستایی به همکاری اهالی و شورای روستاها بستگی دارد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی روستایی سبب می‌شود تا جوانان از این فرصت استفاده کنند و زندگی در روستا را به زندگی شهرنشینی ترجیح دهند و این موضوع سبب رونق روستاها می‌شود.
انصاری در ادامه با اشاره به تسهیلات بهسازی منازل روستایی، گفت: هر متقاضی احداث واحد مسکونی در این منطقه 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت خواهد کرد.
وی با اشاره به مهم‌ترین وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ارائه خدمات فنی پروانه ساختمان روستایی با هدف نظارت بر احداث مسکن روستایی و ساخت واحدهای مقاوم در برابر سوانح طبیعی، تهیه و اجرای طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی، اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و ارتقای کمی و کیفی توان فنی، تخصصی پرسنل بنیاد مسکن این استان از مهم‌ترین این وظایف است.
استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از مدیران استانی به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان لردگان به منطقه دودرا از توابع شهرستان لردگان سفر و از نزدیک با مردم روستاهای این منطقه دیدار کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول