اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار فلارد:

تمام توان بسیج معطوف به خدمت به مردم است

خبرگزاری فارس: بخشدار فلارد گفت: بسیج نهادی مردمی است که با تمام توان توجه خود را معطوف به خدمت به مردم و رسیدن به اهداف عالیه نظام کرده است.

تمام توان بسیج معطوف به خدمت به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا کریمی ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ بسیج که به صورت نمادین در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) شهر مالخلیفه برگزار شد، اظهار داشت: میوه حاصله از شجره طیبه بسیج نسل عاشورایی است که در مقابل قدرت‌های ظالم ایستادگی می‌کند.
وی با بیان اینکه شعار "هیهات من الذله "تنها مخصوص عاشورا نیست، گفت: این شعار، شعار همه مسلمانان در اقصی نقاط دنیاست.
کریمی شهادت را آرزوی مردان راه خدا دانست و گفت: دانش‎آموزان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به فرمان امام و مقتدای خود لبیک گفته و راه ایثار و شهادت را برگزیدند و این راه را ما باید تا برافراشته شدن پرچم اسلام در تمام گیتی ادامه دهیم.
بخشدار فلارد به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج تدبیر امام راحل عظیم‌الشان و یادگار جاودان آن پیر جماران است که با فرمان و تدبیر ایشان مبنی بر تشکیل بسیج، همه مردم به نوعی در دفاع از ارزش‌ها و مقدسات و حمایت از دین مبین اسلام شریک شدند.
وی به دستاوردهای بسیج در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بسیج در پیروزی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با منافقین نقش مهمی ایفا کرد و دستاوردهای بزرگی را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.
بخشدار فلارد به توطئه‌های مختلف دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنگاه که دشمنان به جنگ برای مقابله با انقلاب اسلامی متوسل شدند و صدام را مسلح و با حمایت و پشتیبانی کامل روانه مرزهای ایران اسلامی و عزیز کردند، بسیجیان با لبیک به فرمان امام راحل و پیر و مراد خود روانه جبهه‌ها شده و با حضور در خطوط مقدم جبهه‌ها و دفاع ازارزش‌ها، دست پلید دشمنان را از ایران اسلامی کوتاه کردند.
وی ادامه داد: بسیج در این دوران نقش ارزشمند و ارزنده‌ای را در جبهه‌های جنگ ایفا کرد و پشتوانه‌ای محکم، استوار و قدرتمند برای ارتش و سپاه بود که با بریدن از همه تعلقات دنیوی باعث ایجاد وجد و نشاط در بین ارتش و سپاه می‌شد.
کریمی ادامه داد: بسیج نهادی مردمی است که با تمام توان توجه خود را معطوف به خدمت به مردم و رسیدن به اهداف عالیه نظام کرده است.
زنگ بسیج ظهر امروز با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی فلارد، بخشدار فلارد و جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولین این بخش برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول