اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

وقوع برخی حوادث در جریان سرشماری غیرقابل اجتناب بود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی، اجرای سرشماری را یک حرکت بسیجی‌وار برشمرد و گفت: در این طرح تمام امکانات به صورت بسیجی‌وار به کار گرفته شد.

وقوع برخی حوادث در جریان سرشماری غیرقابل اجتناب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی نتایج سرشماری در آذربایجان‌شرقی، اجرای این سرشماری را یک حرکت منحصر به‌فرد و بسیجی‌وار در استان برشمرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نقش سرشماری در توسعه کشور و برنامه‌ریزی دارای اهمیت خاصی بوده و در حال حاضر نیز سرشماری در یکی از مهمترین مقاطع کشور صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: سرشماری در حال حاضر که هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته دارای اهمیتی خاص بوده و خواهد توانست در زمینه برنامه ریزی اقتصادی کشور دارای اهمیتی مضاعف باشد.
بیگی با اشاره به افزایش آمار طلاق در حال حاضر گفت: این افزایش آمار با توجه به هدفمندی یارانه‌ها و تمایل بیشتر خانوارها برای اعلام سریع طلاق صورت گرفته و در این میان عده‌ای با سوءنظر در حال تحلیل منفی هستند و افول معنویات را در جامعه مطرح می‌کنند.
استاندار آذربایجان‌شرقی، اجرای سرشماری را یک حرکت بسیجی‌وار برشمرد و گفت: در این طرح تمام امکانات به صورت بسیجی‌وار به کار گرفته شد و امکانات بخش‌های مختلف در اختیار سرشماری قرار گرفت که منجر به همت و کاری بزرگ شد.
وی ادامه داد: زمینه‌سازی حضور و همراهی مردم در سرشماری از علل موفقیت سرشماری است و مردم نیز شمارش خود را به‌عنوان یک حق برای خود تلقی کردند که به دلیل سیاسی و اقتصادی دارای معنا و مفهوم است.
بیگی یادآور شد: وقوع برخی حوادث در جریان سرشماری غیرقابل اجتناب بوده و از خاطرات این کار بزرگ است.
استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: سرشماری در شرایط جوی نامطلوب در استان رخ داد ولی با وجود تمام مشکلات این کار بزرگ انجام شد.
وی ادامه داد: سرشماری با کمترین غایب در استان صورت گرفت و اگر سرشماری به زمان‌های گرمتر سال موکول شود نتایج بهتری نیز در پی خواهد داشت که به صورت یک پیشنهاد به مرکز ارسال می‌شود.
بیگی با بیان اینکه تجلیل از سرشماران و مسئولان اجرایی این طرح ضروری است، گفت: سرشماری با وجود نارسایی‌هایی امکانات با احساس مسئولیت ماموران انجام شد که در این راستا تجلیل نیز ضروری خواهد بود.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول