اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

بسیج سازندگی حرکت پیمانکاری نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: اردوهای جهادی برای خدمت‌گزاری بوده و جای پیمانکار را پر نمی‌کند بلکه بسیج در کنار پیمانکار و مجریان استان حضور یافته و به مردم خدمت می‌کند.

بسیج سازندگی حرکت پیمانکاری نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در همایش شکوه هجرت در دانشگاه صنعتی همدان بیان کرد: اردوهای جهادی و هجرت بسیج مصداقی برای حرکت بسیج توأم با ایمان، عشق، ابتکار عمل و اخلاص است.
وی اظهار کرد: در حرکت عظیم اردوهای جهادی که به امر رهبری آغاز شد و پیش از 10 سال است که ادامه دارد، همه بسیجی‌ها نقش دارند اما نقش دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجویان برجسته‌تر است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: امسال یکی از ویژگی‌های اردوهای جهادی حضور پایگاه‌های بسیج محلات در اردوهای جهادی بود که برای نخستین بار انجام شد.
وی ادامه داد: جهت‌گیری اردوهای جهادی امسال دو میلیون نفر روز بوده که تا این لحظه یک میلیون و 66 هزار نفر روز محقق شده است.
سردار آزادی با بیان اینکه حدود 300 مدرسه در تابستان امسال تجهیز، تعمیر و نوسازی شدند، افزود: حضور با معنا و جهادی دانشجویان در روستاهای محروم یادآور روزهای اول انقلاب بود به طوریکه در محروم‌ترین روستاهای استان حضور یافتند.
وی اردوهای جهادی را حرکت نوپایی دانست و گفت: این حرکت نوپا آثار ارزشمندی دارد و حرکت اردوهای جهادی هنوز در بطن مدیریتی استان ارتباط معناداری پیدا نکرده است و مدیران استان باید بیشتر در متن این حرکت بزرگ حضور یابند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج سازندگی حرکتی پیمانکاری نیست، افزود: اردوهای جهادی برای خدمت‌گذاری بوده و جای پیمانکار را پر نمی‌کند بلکه بسیج در کنار پیمانکار و مجریان استان حضور یافته و به مردم خدمت می‌کند.
وی در پایان با بیان اینکه باید اهمیت و اصالت این حرکت را درک کرد، گفت: حدود یک میلیون نفر روز در برنامه جهادی باقی مانده است و حضور ارزشمند دانشجویان در عرصه‌های خدمت به مردم هنوز تمام نشده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول