اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

گفتمان بسیج مایه امید و عامل اقتدارآفرینی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: گفتمان بسیج مایه امید و عامل اقتدارآفرینی است.

گفتمان بسیج مایه امید و عامل اقتدارآفرینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی‌محتشم پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان و معلمان هنرستان فنی امیرکبیر اظهار داشت: ادبیات و گفتمان بسیج همواره در حوزه‌ها و عرصه‌های متعدد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فراتر از سازماندهی خود عمل کرده و بیانگر این واقعیت است که بسیج تنها در قالب گروهان و گردان‌ها نمی‌گنجد.
وی افزود: اعتقاد به فرهنگ نبوی، علوی و فاطمی خود نمادی از تفکر و گفتمان بسیجی است که امروز توانسته معادلات سیاسی و اجتماعی دنیا را بر هم بزند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: معلمان باید تحلیل‌کننده تئوری‌ها و نظریه‌‌پردازی‌های آمریکایی‌ها در بخش تک‌قطبی شدن مدیریت جهان، برای دانش‌آموزان بوده و در این راستا از رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: امروز امنیت کشور به برکت تفکر بسیج است که با دفاع همه‌جانبه در تمام عرصه‌ها توانسته جامعه را هدایت کرده و آزادی را به مردم هدیه کند.
حسنی‌محتشم تحول عمیق و اساسی در برنامه‌های آموزش و پرورش را تغییر نظام آموزشی، تشویق به حفظ قرآن، هوشمندسازی مدارس، توجه به فضاهای آموزشی و اقدامات متعدد دیگر عنوان و بیان کرد: امید است با کمک آحاد مردم و مخاطبان اصلی ما که دانش‌آموزان هستند بتوانیم نبوغ و خلاقیت دانش‌آموزان را به عنوان ادامه‌‌دهندگان راه بسیج افزایش دهیم.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز گفت: ضرورت توجه به امر بسیج از موضوعاتی است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد چراکه این دانش‌آموزان و دانشجویان بودند که انقلاب اسلامی را شکل داده و هشت سال نیز در جبهه‌های حق علیه باطل مقاومت کردند.
سردار‌ مهدی صدیق دلیل زودرس بودن انقلاب ایران را حضور آیت‌الله خمینی ‌(ره) به عنوان رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: درک، فهم و هوشیاری ملت ایران بود که الگوی سایر کشورهای جهان قرار گرفت و آنها را ترغیب به براندازی نظام‌های سلطه‌گرانه خود کرد.
وی در پایان سخنانش گفت: جوانان بسیجی باید تلاش کنند تا با آموزش در تمام رشته‌های علوم خودباوری و استقلال خود را تا حد زیادی افزایش داده و بتوانند در آینده‌ای نزدیک برطرف‌کننده مشکلات کشورهای منطقه باشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول