اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و خدمات اشتغال سمیرم:

ایجاد 4 هزار شغل برای سمیرم سهمیه‌بندی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار و خدمات اشتغال سمیرم گفت: در سال جاری این شهرستان متعهد به ایجاد اشتغال 3 هزار و 841 است.

ایجاد 4 هزار شغل برای سمیرم سهمیه‌بندی شد
سید مهدی قائم ‌مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در سال جاری این شهرستان متعهد به ایجاد اشتغال 3هزار و 841 است.
وی بر تحرک بیشتر ارگان‌ها و ادارات برای بروز رسانی و ثبت اشتغال در سامانه رصد استان تأکید کرد و گفت: با گذشت بیش از هفت ماه از سال بسیاری از ارگان‌های دولتی هنوز اقدام به وارد کردن میزان اشتغال و سهم خود در سامانه رصد نکرده‌اند.
رئیس اداره کار و خدمات اشتغال سمیرم ادامه داد: بیشترین سهم اشتغال در این شهرستان مربوط به صنعت و معدن است که تاکنون تنها 42 نفر به این سایت معرفی شده‌اند.
وی سهم اداره بازرگانی را 140 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 128 نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.
قائم ‌مقامی تصریح کرد: اداره مسکن و شهرسازی با تعهد اشتغال 587 نفر، تا این زمان هیچ موردی را در این سایت وارد نکرده است.
وی همچنین سهم سازمان حمل‌ و نقل و پایانه‌ها را 47 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این سازمان با ثبت‌نام 42 نفر در سامانه رصد بیشترین همکاری در این زمینه را داشته است.
این مسئول تعهد اشتغال سمیرم در سال گذشته را یک هزار و 505 نفر اعلام کرد و گفت: این شهرستان با ایجاد 2هزار و 493 شغل و راستی‌ آزمایی بیمه تأمین اجتماعی از میزان تعهد خود فراتر رفت.
وی گفت: انتظار داریم مسئولان در سال جهاد اقتصادی با همت و تلاش بیشتر خود در ایجاد اشتغال به این شعار محوری جامه عمل بپوشانند.
به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با دارا بودن دو بخش مرکزی و پادنا، چهار شهر و بیش از 100روستا در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول