اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار کرمان:

40 هزار نفر در کرمان صاحب شغل شدند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: با تحقق 54 درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال جاری تاکنون 40 هزار و 246 نفر در این خطه صاحب شغل شده‌اند.

40 هزار نفر در کرمان صاحب شغل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان کرمان اظهار داشت: تاکنون در سامانه رصد 21 هزار و 367 شغل ثبت شده که اشتغال ثبت شده از سوی مسکن و شهرسازی در این سامانه 6 هزار و 119 مورد، بنیاد مسکن 10 هزار و 516 شغل و امور زندان‌ها 2 هزار و 244 مورد است.
وی تصریح کرد: تاکنون 40 هزار و 246 شغل در کرمان ایجاد شده و 54 درصد تعهد این استان در زمینه ایجاد اشتغال در سال جاری محقق شده است.
تکلوزاده بیان کرد: هنوز شغل ایجاد شده در بخش ساختمان‌سازی توسط بخش خصوصی، مشاغل خانگی و استاد شاگردی در آمار اشتغال استان کرمان لحاظ نشده است.
وی با اشاره به دور چهارم سفر هیئت دولت به استان کرمان بیان کرد: یکی از رویکردهای مهم این سفر کارگروه اشتغال استان است که اشتغال تعهد شده رصد می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار از مدیران خواست تا در این سفر مصوباتی که بار مالی برای دولت نداشته باشد، مانند مصوباتی که مجوز تسهیلات نیاز دارند را ارائه کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول