اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس عنوان کرد:

رایزنی کشوری برای کمک به سیل‌زدگان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس از رایزنی گسترده خود و مسئولان استانی با مسئولان کشوری برای جلب و جذب کمک‌ها به مردم مناطق سیل‌زده این سه شهرستان خبر داد.

رایزنی کشوری برای کمک به سیل‌زدگان کهگیلویه و بویراحمد
سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که عزم همه مسئولان در استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به سیل‌زدگان مناطق کهگیلویه و بهمئی جزم است، اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین ساعت بروز سیل وارد منطقه شده و خود شخصا امور را از نزدیک پیگیری کرده است.
وی عنوان کرد: ما نیز به نوبه خود در مرکز پس از اطلاع یافتن از سیل منطقه با مسئولان در نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط تماس گرفته و خواهان رسیدگی به امر مناطق سیل‌زده در استان شدیم.
نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با مسئولان وزارت کشور و حوادث غیر‌مترقبه جلسه‌ای برگزار کردیم که قرار شد در اسرع وقت این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و با همکاری مسئولان استانی برای کمک به سیل‌زدگان تمهیدات لازم اندیشیده شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول