اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رفع نیازهای تحصیلی؛

شوراهای دانش‌آموزی برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: شوراهای دانش‌آموزی باید با برنامه‌ریزی مناسب نیازها و کمبودها را مشخص کنند و برای آینده تحصیلی در مدارس برنامه داشته باشند.

شوراهای دانش‌آموزی برنامه‌ریزی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، حسین مصلحی‌پور صبح امروز در همایش شوراهای دانش‌آموزی منطقه بردخون اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی هر ساله شاهد برگزاری انتخابات هستیم که مردم برای تعیین سرنوشت در آن مشارکت می‌کنند و مدارس نیز از این امر مستثنی نیستند و با شور و علاقه در این خصوص مشارکت کرده و خود را برای فعالیت‌های اجتماعی آماده می‌کنند.
وی افزود: شوراهای دانش‌آموزی نماینده همه دانش‌آموزان هستند و باید با همکاری اولیا مدرسه و دانش‌آموزان و برقراری ارتباط دوسویه نقش تأثیرگذاری در انجام رسالت خود داشته باشند.
مصلحی‌پور یادآور شد: معنای جمهوری همین انتخاب‌های مردمی است که حتی در مدارس نیز با نظر اکثریت، عده‌ای به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند.
وی اظهار داشت: شوراهای دانش‌آموزی باید با برنامه‌ریزی مناسب نیازها و کمبودها را مشخص کنند و برای آینده تحصیلی در مدارس برنامه داشته باشند، زیرا اگر به قله‌های عزت و افتخار رسیده‌ایم با تلاش و مشارکت عمومی بوده است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به بیداری ملت‌ها گفت: امروز ملت‌ها بیدار شده‌اند و علیه نظام سلطه برخاسته‌اند که این اقدام بیش از30 سال پیش در کشور اسلامی ما انجام گرفت و اکنون با صدور انقلاب ایران، شاهد انقلاب‌های مردمی در دنیا هستیم، پس باید قدر خود را بدانیم و حافظ سربلندی و افتخار ایران باشیم و بدانیم که با پیروی از ولی فقیه به جایگاهی رسیده‌ایم که دنیا از ما الگو می‌گیرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: شوراهای دانش‌آموزی اهداف بلندی دارند و تلاش می‌کنیم به جایگاه واقعی خود برسند و هر یک از اعضا به نقش مهم خود پی‌ببرد و برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین در آینده آماده شوند.
اسماعیل خیاط افزود: شوراهای دانش‌آموزی چشمان بیدار در مدارس هستند و باید نسبت به فعالیت‌ها و کارها شناخت داشته باشند و ضمن مشارکت در امور مدارس، راهکارهای اساسی خود را ارائه دهند و به رسالت این تشکل‌ها با درک واقعی عکس‌العمل نشان دهند.
در ادامه ماشاء‌الله زارعی یکی از فرهنگیان و استاد دانشگاه به تبیین جنگ نرم و چگونگی شناخت و مقابله با آن مطالبی بیان کرد و خواستار هوشیاری بیشتر دانش‌آموزان در این زمینه شد.
در پایان نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی نیز به ارائه گزارش عملکرد و مشکلات و نیازهای مدارس خود پرداختند و در این باره نظرات و پیشنهاداتی را مطرح کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول