اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان مطرح کرد؛

شورای دانش‌آموزی، فرصتی برای تمرین دموکراسی اسلامی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: فعالیت دانش‌آموزان در شورا‌های دانش‌آموزی آنها را برای حضور در عرصه‌های مدیریتی کشور آماده کرده و این قشر به صورت ساده تمرین دموکراسی اسلامی می‌کنند.

شورای دانش‌آموزی، فرصتی برای تمرین دموکراسی اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در بازدید از روند اجرای انتخابات شورای دانش‌آموزی در برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی در استان بوشهر است و جایگاه مدارس دشتستان در استان یک جایگاه ویژه است.
وی افزود: در سال تحصیلی گذشته شاهد موفقیت‌های ارزشمندی توسط دانش‌آموزان دشتستانی در سطح کشور و استان بودیم و این روند باید در سال جاری نیز تداوم یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان با بیان اینکه انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی هر ساله با شور و اشتیاق بیشتری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این چهاردهمین انتخابات شوراهای سراسر کشور است که برگزار می‌شود و هر ساله دانش‌آموزان نسبت به اجرای این برنامه، فعالیت‌های بسیار و ابتکارات جالبی را در مدارس انجام می‌دهند.
اسدی به اهداف اجرای این برنامه میان دانش‌آموزان اشاره کرد و یادآور شد: تقویت روحیه خود‌باوری در دانش‌آموزان، تمرین مسئولیت‌پذیری و افزایش اعتماد آنها از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه در مدارس محسوب می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به اینکه مسئولان باید استعداد و توانمندی‌های موجود در دانش‌آموزان را پرورش دهند، تصریح کرد: این افراد آینده‌سازان جامعه هستند و رشد و پیشرفت هر کشوری با پویایی و فعال بودن دانش‌آموزان آن جامعه محقق می‌شود.
وی به ضرورت اجرای برنامه‌های مناسب در مدارس به منظور رشد و باروری دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت دانش‌آموزان در شورا‌های دانش‌آموزی آنها را برای حضور در عرصه‌های مدیریتی کشور آماده کرده و  این قشر به صورت ساده تمرین دموکراسی اسلامی می‌کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در 211 مدرسه دشتستان خبر داد و گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر رشد و توسعه دشتستان اهتمام کنیم.
معاون فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: برگزاری این انتخابات در دشتستان با نظم و انضباط خوبی انجام شده که نشان دهنده برنامه‌ریزی مسئولان است.
بخشعلی دهقایدی افزود: کیفیت بخشیدن به امر تحصیل دانش‌آموزان در دشتستان در دستور کار قرار دارد و شاهد موفقیت‌های ارزشمندی در این راستا هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول