اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رقابت 210 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی صورت گرفت؛

معرفی قهرمانان نخستین دوره مسابقات کشتی یادواره پیشکسوتان ری

خبرگزاری فارس: در نخستین دوره مسابقات کشتی 210 ورزشکار در دو بخش آزاد و فرنگی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معرفی قهرمانان نخستین دوره مسابقات کشتی یادواره پیشکسوتان ری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نخستین دوره مسابقات کشتی یادواره پیشکسوتان و درگذشتگان شهرری با حضور 210 کشتی‌گیر در شهرری برگزار شد.
در پایان این دوره از مسابقات تیم شهرری با شایستگی جوانان غیور این تیم بر روی سکوی قهرمانی رفت.
در بخش فرنگی این دوره از رقابت‌ها 90 کشتی گیر از هفت تیم شهرری، شهریار، دورود، بوستان، اسلامشهر، نظرآباد و شیرودی بر روی تشک رفتند و در نهایت تیم شهرری با 76 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های دورود با 70 امتیاز، بوستان با 53 امتیاز، شهریار با 48 امتیاز و اسلامشهر با 40 امتیاز به ترتیب عنوان‌های دوم تا پنجم را از آن خود کردند.
در وزن 50 کیلوگرم محمد پیامنی از دورود با افتخار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، مجید پروانه از ری دوم و احمد جلال توسلی از بوستان به مقام سوم رسید.
سید مهدی موسوی از دورود در وزن 55 کیلوگرم اول شد، شاهین طاهری از ری عنوان دوم را از آن خود کرد و حمید شریفی از اسلامشهر و پیمان سلیمانی از بوستان به صورت مشترک به مقام سومی رضایت دادند.
در 60 کیلوگرم سجاد اردستانی از ری گردن آویز طلا کسب کرد و رضا درختی از بوستان دوم شد و ایوب عالیشاه از ری و علیرضا اسمی‌خانی از تیم شیرودی به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.
همچنین در وزن 66 کیلوگرم پژمان پشتام از ری مقام اول را از آن خود کرد، مهدی فلاح از ری به مقام دومی رسید و علی اکبر توسلی از ری و علی پاپی از دورود مشترکا به مقام سومی رضایت دادند.
در وزن 74 کیلوگرم حمید یاراحمدی از دورود با افتخار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، حسین امامی از ری دوم و مهدی دشتی از بوستان و وحید فتح اللهی از شهریار مشترکا به مقام سوم رسیدند.
بهنام شجعی از ری در وزن 84 کیلوگرم اول شد، بهمن قائم پناه از شهریار عنوان دوم را از آن خود کرد و محمد لک از دورود و علیرضا ثبتی از ری به صورت مشترک به مقام سومی رضایت دادند.
در  96 کیلوگرم سعید عهدی از اسلامشهر گردن آویز طلا کسب کرد و پیمان عقلمندی از ری دوم شد و صالح حبیبی از بوستان و محمد رازانی از دورود به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.
همچنین در وزن 120 کیلوگرم رسول آزفنداک از ری مقام اول را از آن خود کرد، حمزه سروندی از دورود به مقام دومی رسید و امیر ضیایی از شهریار به مقام سومی رضایت دادند.
در بخش کشتی آزاد نیز 120 کشتی‌گیر در نخستین دوره مسابقات کشتی یادواره پیشکسوتان ری در قالب 12 تیم شهرری، شهریار، چهاردانگه، تکاور، پناهی، لرستان، تویسرکان، شهید فرجی، کارگران (1) و (2)، شهید رستمی و باقرشهر حضور داشتند.
در پایان این بخش نیز تیم‌ شهرری با 58 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های شهریار با 56 امتیاز و چهاردانگه با 54 امتیاز، کارگران با 52 امتیاز و لرستان با 49 امتیاز به عنوان‌های دوم تا پنج رضایت دادند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول