اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر ستاد دهمین یادواره 70 تن از شهدای ایرانمهر گرگان:

صدای مظلومیت‌مان را با برگزاری یادواره‌ها به جهانیان برسانیم

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهمین یادواره 70 تن از شهدای خیابان ایرانمهر گفت: امروز بر همه ما واجب است تا با برگزاری یادواره‎ها، سمینارها و ساختن فیلم صدای مظلومیت کشور عزیزمان را به جهانیان برسانیم.

صدای مظلومیت‌مان را با برگزاری یادواره‌ها به جهانیان برسانیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا رضایی شامگاه جمعه در دهمین یادواره 70 تن از شهدای خیابان ایرانمهر گرگان اظهار‎‎ داشت: حال که از قافله بزرگ شهیدان جا‎مانده‌ایم نباید غفلت در بهره‎گیری از حقایق و ارزش‎های جامعه‎مان را به دست فراموشی بسپاریم.
وی با بیان ‎اینکه بازگویی، ثبت و تحلیل لحظات خدایی دوران دفاع‎مقدس تنها گام کوچکی است تا بر همگان یادآوری کنیم بر مردمان این سرزمین چه گذشته است، افزود: بدون شک جبهه‎های جنگ، به فرهنگ جهاد، شهادت، شهامت، شجاعت، صبر و استواری در برابر سختی‌ها، ایثار و جانبازی در راه معبود، معنای عینی بخشیده است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خیابان ایرانمهر با اشاره به اینکه باید علت‎های اثربخشی معنوی خاطرات آن دوران همواره به تفسیر کشیده شود، تصریح کرد: فجایعی که دشمنان در جنگ به وجود آوردند در تاریخ بی‎سابقه بوده و آسیب‎های زیادی را به این مرز و بوم ایجاد کرد که آثار آن همچنان باقی است.
رضایی متذکر شد: امیدواریم برگزاری چنین یادواره‎هایی بتواند رشادت‎ها و دلاورمردی‎های رزمندگان کشورمان را همواره در یاد و خاطره نسل جوان و نسل‎های آینده کشورمان جاودانه کند.
وی از حمایت‎های اداره کل راه و ترابری استان، معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی استان که در برگزاری این یادواره زحمات زیادی را متحمل شدند تشکر و قدردانی کرد.
دهمین یادواره 70 تن از شهدای خیابان ایرانمهر شامگاه جمعه با حضور عضو گروه سیره تفحص شهدا از تهران، مسئولان، نمازگزاران و جمع کثیری از مردان و زنان عاشق راه ولایت و شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خیابان ایرانمهر برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول