اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان:

مسابقات شطرنج یادواره هفته بسیج پایان یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان گفت: مسابقات شطرنج دختران یادواره گرامیداشت هفته بسیج در دو مقطع راهنمایی و ابتدایی با شناسایی تیم‌های برتر خاتمه یافت.

مسابقات شطرنج یادواره هفته بسیج پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: این دور از مسابقات با حضور 64 ورزشکار در قالب 17 تیم از دو مقطع ابتدایی و راهنمایی به مدت دو روز در آموزشگاه پروین اعتصامی اسدیه برگزار شد.
وی حضور دانش‌آموزان شهرستان را در فعالیت‌های ورزش و فرهنگی بی‌سابقه دانست و یادآور شد: در مقطع ابتدایی تیم‌های پیامبر اعظم (ص) وعماریاسر شهر طبس مسینا و مدرس شهر قهستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه مسابقات به روش سوئیسی برگزار شده، یادآور شد: در مقطع راهنمایی نیز تیم‌های فاطمه الزهرا (س) شهر طبس مسینا، فضل آنیک و پروین اعتصامی شهر اسدیه موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
اژدری بر گسترش افق دید علمی به ورزش مدارس تأکید کرد و ادامه داد: هرچه بر نشاط و پویایی دانش‌آموزان در مدارس توجه بیشتری شود به همان میزان شاخص‌های نظام آموزشی در این خطه از میهن اسلامی به کمیت و کیفیت برتری می‌رسد.
وی، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: بسیج شجره طیبه، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌هایش بوی بهار وصل و میوه‌هایش طراوت حدیث عشق با خود دارد.
اژدری اضافه کرد: اگر جانفشانی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نبود به طور یقین اثری از این نظام مقدس باقی نمی‌ماند و پرچم اسلام ناب این چنین بر بام جهان برافراشته نمی‌شد.
دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر آمریکا و همپیمانانش علیه نظام و ملت ایران تأکید کرد: حذف غده سرطانی صهیونیسم از قلب خاورمیانه کوچکترین بهایی است که غرب در صورت تهاجم نظامی به ایران باید بپردازد.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان از دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان به عنوان فهمیده‌های زمان یاد کرد و افزود: حسین فهمیده‌های امروز نارنجک بصیرت به کمر می‌بندند و در دفاع از حریم ولایت تانک‌های ضد فرهنگی دشمن را نابود می‌کنند.
اژدری فرافکنی‌های امروز استکبار را ناشی از شکست نظام سرمایه‌داری و عدم پاسخگویی به خواسته‌های مردمی دانست و تصریح کرد: امروز وحشت استکبار از قدرت یافتن اسلام ناب در دل مردم آمریکا و اروپا بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته و ناامیدانه به هر وسیله‌ای برای نجات خود و چند روز حکومت بیشتر متوسل می‌شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول